Hvilke frisure klæder mig bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

Sees

Jeg synes begge frisure er fede, men fordi du har sådan et markeret ansigt, vil jeg sige at billede 2, klæder dig bedst.
Det giver dig et lidt blødere "jeg" og jeg synes faktisk også at dine øjne smiler mere blidt, med den frisure du har på billede 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

mor-til-vanessa

Kloster skriver:

Hej.

Jeg er noget i tvivl om jeg skal blive klippet kort igen. Synes mit hår nu ser noget kedeligt ud, men måske skal jeg bare bide det i mig. Men klæder det mig overhovedet at få længde på??

Sætter lige et par billeder på.

Billede 1 fra da jeg altid blev klippet super kort og

Billede 2, som jeg ser ud nu...

nu er jeg helt ærlig. er uddannet frisør, så du får min faglige og personlige mening. jeg håber det er ok

jeg har stemt 1 fordi, jeg synes den er mere frisk til dig, og fordi at på billede 2 er det lidt længere og da du har meget fint hår ( af hvad jeg kan se ) kan det godt ligne at du er lidt "tyndhåret" på billedet 2. 

derfor synes jeg billede 1 er pænest, dit hår klæder dig og det virker tykt. desuden passer farven smadder godt til dig og du ser rigtig smart og fix ud.

hilsen liv

Anmeld

27. december 2010

Fru'Rugaard

Jeg har stemt på billed 2, fordi at jeg sys du ser yngre ud på billed 2 end på billed 1- og fordi at man bedre kunne se dine kindben på billed 2. ved selvfølgelig ik om det bare er billedet der snyder, eller den vinkel du har taget billedet fra - Men jeg sys helt klart billed nr. 2

Rikke - Mor til Maja på 9 mdr.

Anmeld

27. december 2010

Fru Hansen

jeg kan godt lide nr 1 fordi det ser frisk ud. Men jeg syntes også det er pænt til dig med lidt længde på som i billed 2.
Med lidt længde på bliver du lidt blødere i ansigtet men det skal så nok være noget der er en lille smule længere eller lidt mere væk fra panden.

Det er lidt svært at sammenligne når billederne ikke er taget fra samme vinkel. Og så syntes jeg at farven er FED. Jeg ville gerne være lige så modig

Anmeld

27. december 2010

mamalicious

Det korte super friskt og meget frækt !!!

Anmeld

27. december 2010

Cris

nr 1

Men det kunne være, at det er selve billedet der gør, for i nr2 er du en lille smule drejet til siden og den er lidt mørkere. Men på nr 2 ligger den lidt for flad på toppen, jeg kan mærke på nr 1, at lidt volume i håret klæder dig, og den røde farve passer rigtigt godt til din hud nuance!

Anmeld

27. december 2010

B&J

åh jeg syntes de begge er utrolige gode til dig og hold op nogle smukke øjne du har

Anmeld

27. december 2010

MissGeoh

Jeg synes begge dele er smukt til dig, men jeg har stemt 2 da du ser en smule mere feminin ud end på billede 1.. Og så kan jeg generelt bare godt lide den frisure som du har på billede 2..

Anmeld

27. december 2010

Chamomile

Nr. 2

Anmeld

27. december 2010

LR85

helt klart nr 2.

super flot til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.