Hvilken køkkenmaskine???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. december 2010

Hvem?

Da jeg bager rigtig meget, har jeg endelig besluttet mig for, at jeg ska da ha sådan en af de dersens smarte køkkenmaskiner, var ude og kigge lidt idag og forelskede mig voldsomt i en Bosch, men den kostede altså også 5.499,- og det er liiiii voldsomt nok, syntes jeg,

Hvad for en har i? - skriv gerne pris på.....

Ellers må i meget gerne anbefale en - og meget gerne en der også har kødhakkerfunktionen.

Mange tak og godt nytår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

mariamiss6

Jeg ved ikke om den kan kødhakke

Men næsten alle jeg kender eller har hørt snakke om de køkkenmaskiner snakker om kitchen aid..... De er vidst også liiidt pebrede i prisen..... Men jeg ved egentlig ikke om det kun er en røremaskine....

Anmeld

28. december 2010

Silas&Mille

Jeg har ikke selv en af de smart maskiner endnu, men (tror) jeg er nået frem til at jeg vil have en Kenwood når jeg skal have en.

De ligger meget spredt i prisen.

Har bl.a. kigget på denne model:

http://www.spar-momsen.dk/shop/kenwood-chef-km010-2681p.html

Kenwood har, i mine øjne, den fordel at der findes masser af tilbehør 

Anmeld

28. december 2010

SaNiNa

Vi har en kitchen aid og jeg er helt vild med den, vi har haft den i 2½ år og det er ikke mange dage vi ikke bruger den.

Kan altså ikke helt huske hvad vi gave for den men ikke over 3000kr lige tæt på de 3000kr.

Og man kan få så mange lækkert ting at koble til den.

men tjek wupti.dk eller hjem.dk de plejer at være rigtig billige på de områder

Anmeld

28. december 2010

Jeg har lige fået en Kenwood i julegave af kæresten..

Jeg har ik prøvet den endnu, men nøøøj hvor er jeg glad for den allerede!! Eneste minus er at den er hvid.. Synes den ligner en symaskine, men det er eneste farve den model er lavet i, så det må jeg jo bare finde mig i!

Den har alt muligt tilbehør..

http://www.whiteaway.com/product/kenwood-km336-kokkenmaskine/?utm_source=kelkoodk&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Kenwood%20KM336%20Kkkenmaskine

Stine og Lisa.

Anmeld

28. december 2010

Snefnug1984

Kitchen Aid Du kan købe div. udstyr til den, så den både kan hakke kød, råkost, lave is, presse citroner osv. Ofte kan man faktisk købe den i en sampak med kødhakker

Anmeld

28. december 2010

Ranarupta

Kitchen Aid!
Så lækker en maskine - med superstærk motor!

Anmeld

28. december 2010

Ranarupta

Dobbelt...

Anmeld

28. december 2010

Grynt

MoriSverige skriver:

Jeg har ikke selv en af de smart maskiner endnu, men (tror) jeg er nået frem til at jeg vil have en Kenwood når jeg skal have en.

De ligger meget spredt i prisen.

Har bl.a. kigget på denne model:

http://www.spar-momsen.dk/shop/kenwood-chef-km010-2681p.html

Kenwood har, i mine øjne, den fordel at der findes masser af tilbehør 

Det er også det vi er kommet frem til. De er på alle måder den bedste maskine!!!! Så køber man en Kenwood har man en maskine for livet

Anmeld

28. december 2010

Rockertand

KLART en Kenwood her også - Kitchen Aid bliver kritiseret for ikke at være store nok i skålen, altså den er smart at se på, men hvad kan man bruge det til, hvis du skal lave dej, fars osv. ad flere omgange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.