Bliver snart skør :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. december 2010

SD21

Hej alle :-)

Jeg skulle have haft min mens d. 15 december og der er stadig ingen tegn på noget som helst - hverken graviditet eller mens :/ Jeg har faktisk heller ikke haft tegn på ægløsning - jeg plejer altid at have så ondt at jeg næsten ikk kan gå, men det var faktisk et tilfælde at jeg kom i tanke om at jeg skulle have min mens på et tidspunkt og det var den dag jeg troede jeg havde æl. Jeg havde rigtig ondt én dag, men næste dag var det væk og det plejer at vare ca. 3 dage

Det skal lige siges at jeg er undervægtig og jeg har fået besked på af min læge at hvis jeg tabte mig mere, kunne jeg risikere at min mens gik i stå - jeg har ikke tabt mig yderligere, tværtimod har vægten ligget rimeligt regelmæssigt. Så jeg kan ikke helt forstå hvis det sku kunne være det.

Jeg har taget 3 hjemmeteste, hvoraf den ene ikke virkede og de to andre viste negativ.

Er der nogen af jer der har prøvet noget lign.?

Knus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Holbæktrunten

Hmm. Altså, min historie er jo lidt anderledes.

Lettere overvægtig trunte med 12 år på pillen, og flere odds imod sig. Bliver dig gravid i 1 hug, stik mod al forventning.

Jeg forventede det ikke, bla fordi at det ikke så ud til at jeg havde ægløsning. Jeg havde dog 2 perioder med en lidt nivende smerte ude i siderne (måske ægløsning, men intet fertilt udflåd).

Havde efterfølgende lidt murren i maven, men ellers INGEN graviditetssymptomer, så den der murren slog jeg hen med at min krop nok var ved at finde sig selv igen efter så mange år på pillen. Og at der nok var optræk til en led omgang menstruationssmerter.

Jeg testede førøvrigt også i tide og utide, og efter ca 40 dage blev jeg så træt af alle de negative tests, at der vel gik en 3-4 dage før jeg fik tisset på en pind igen. Og denne gang kom der dælme 2 streger frem! (tissede så lige på 9 tests mere, for at være sikker )

Håber at det går som du ønsker det, uanset hvilket resultat du håber på

Fra mig

Anmeld

27. december 2010

SD21

Mange tak for dit svar

Lige nu er jeg bare frustreret, fordi der ingenting sker  Jeg ville blive overlykkelig hvis jeg var gravid, selvom det ikke lige er det bedste tidspunkt, men jeg er nået dertil hvor jeg bare gerne vil vide hvad der sker

Jeg kan bare ikke rigtig forstå at min mens ikke er kommet når testene viser negativ - den sidste test jeg tog, var dog lige omkring d. 22-23. Jeg snakkede også med min mor om det, fordi det er så frustrerende og hun siger at da hun var gravid med mig, var der ingen hjemmetests der viste at hun var gravid - det var kun lægens der viste positiv.

Anmeld

27. december 2010

SD21

Glemte lige at sige at det faktisk også er lige omkring 40 dage siden jeg havde mine sidste menstruations første dag, så nu synes jeg det er ved at være længe siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.