Vi var inde og bytte julegaver i dag. Det var bare så hyggeligt altså!!! Og Carla ville bare IKKE sidde i sin barnevogn. HALLO mor det er jeg da AAALT for stor til. Så hun gik helt vildt langt. Dem der kender Odense vil vide at turen fra Babysam og ind til banegården er temmelig lang, men hun gik sgu!!! Lidt sejt! Og så tog vi lige på McD selvom jeg har SVORET at MIT BARN ikke skulle have så salt og usund mad EVER
. Vi fik også lige købt en ny babyalarm: En supernova. Åh det bliver vi glade for. Vi har haft sådan en latterlig babyalarm der susede HELE tiden og fangede ALLE lyde, så dejligt at vi nu skal nyde stilheden. He he
Sådan Carla, godt GÅET 
Vi var faktisk også lige en tur inde i byen idag, mig og pigerne.
Kenneth har arbejdet rigtig meget de seneste dage, og kom hjem fra en vågen nattevagt i morges, og havde det ikke helt godt.
Så jeg valgte at smide pigerne i tvillinge-klapvognen, og køre med bus ind til byen. Det syntes de jo var en eminent oplevelse i sig selv.
Vi fik byttet en masse ME TOO tøj, som pigerne havde fået af farmor og farfar + faster i julegaver. Huhh ha, der var saftsusme for 960 kr.
Jeg købte for 330,- og fik et tilgode-bevis med mig derfra.
Pigerne fik såååååå meget tøj (både sprit-nyt, men også en del brugt velholdt mærkevaretøj) i julegave af min mor - helt vildt meget. Så derfor valgte jeg at bytte det andet de fik, da de simpelhen ikke når at bruge det hele. Så vil jeg hellere gemme/vente lidt, og købe nogt, når der opstår et behov, eller når vi mangler .....måske i næste størrelse.
Men det var super hyggeligt, at være rundt sammen med pigerne.
For som regel vælger jeg at ordne sådanne ting, når jeg er alene.
Men idag ville jeg give Kenneth lidt ro og plads for ham selv.....dog på bekostning af pigernes middagslur, men det klarede de nu også rimelig flot.
Prøv lige engang at tjek vores spisebord, da jeg kom hjem og fordelte julegave-tøjet i bunker af bukser, bluser, bodyer, heldragte og nattøj, mv.
Katvig, Molo, Ej Sikke Lej, Småfolk, POMPdeLUX, osv...
Det er helt vildt alt det LÆKRE tøj, som de fik !!!