Barnevogn sælges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.269 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. december 2010

MF<3

Hej alle!

Jeg havde nu egentligt fået min barnevogn solgt, men dem der skulle købe den, sprang lige fra i sidste øjeblik, da de ingen penge havde desværre, og har så imellem tiden fundet mig noget andet, så her står jeg så med en helt ny barnevogn, der aldrig er brugt, eller pakket ud. (undtagen når jeg har taget billeder)

Barnevognen er af mærket safe perfomance, den er sort med giraffer i indefoer og 97 cm liggemål, den er EN 1888 godkendt, den har vandafvisende stof, sort alustel, dobbeltbremser, ventilation i kalechen, vaskbart aftageligt indefoer, selebeslag, rygstøtte, solskærm, knækstyr (justerbart), den har 14'' gummihjul med uglelejer, helt nyt sikkert klik-system og den har luxus madrasser til både lift og barnevogn,

Der hører pusletaske, lift, luxus madrasser, regnslag, insektnet og sele med i prisen. Jeg sælger den for 3000 kr.

Håber at alle har haft en god jul!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

MF<3

De der små prikker, er der slet ikke på vognen! Tror det er min telefon der er noget galt med. (har taget billederne med min telefon)

Anmeld

27. december 2010

Diana2013

Millebille skriver:

Hej alle!

Jeg havde nu egentligt fået min barnevogn solgt, men dem der skulle købe den, sprang lige fra i sidste øjeblik, da de ingen penge havde desværre, og har så imellem tiden fundet mig noget andet, så her står jeg så med en helt ny barnevogn, der aldrig er brugt, eller pakket ud. (undtagen når jeg har taget billeder)

Barnevognen er af mærket safe perfomance, den er sort med giraffer i indefoer og 97 cm liggemål, den er EN 1888 godkendt, den har vandafvisende stof, sort alustel, dobbeltbremser, ventilation i kalechen, vaskbart aftageligt indefoer, selebeslag, rygstøtte, solskærm, knækstyr (justerbart), den har 14'' gummihjul med uglelejer, helt nyt sikkert klik-system og den har luxus madrasser til både lift og barnevogn,

Der hører pusletaske, lift, luxus madrasser, regnslag, insektnet og sele med i prisen. Jeg sælger den for 3000 kr.

Hej, hvorfor ville du ikke have den alligevel? har du stadig kvittering og er der stadig garenti på?

Anmeld

27. december 2010

Diana2013

Millebille skriver:

Hej alle!

åhh så først i bor på sjælland, det er for langt at kigge

Anmeld

27. december 2010

Diana2013

Millebille skriver:

Hej alle!

Anmeld

27. december 2010

Trine89

Heej

Det er en rigtig fin barnevogn  

Vi er også selv ved at undersøge markedet for hva der er af muligheder.. 

Hvor meget fylder den når den er klappet sammen? og er den nem at klappe sammen?? 

Anmeld

28. december 2010

MF<3

DianaBaastrup skriver:

Jeg synes den var for kedelig, når den bare var sort. Det er den eneste grund. Har en veninde, der har den samme og hun er superglad for den. Har desværre ike kvitteringen, det er også derfor den skal sælges, for kan ikke få den byttet, desværre.

Men den er købt i august, og er aldrig brugt.

Hvor bor du henne af? Man kunne måske finde en løsning på det alligevel.

Anmeld

28. december 2010

MF<3

Trine89 skriver:

Heej

Det er en rigtig fin barnevogn  

Vi er også selv ved at undersøge markedet for hva der er af muligheder.. 

Hvor meget fylder den når den er klappet sammen? og er den nem at klappe sammen?? 

Jeg ved det fatisk ikke. Men jeg skal nok finde ud af det, også vende tilbage.

Vognen står hjemme ved min mor, så jeg skal no få hende til at læse på den. (vi har alle brugsanvisninger til den, da den er helt ny) .

Anmeld

28. december 2010

Trine89

Millebille skriver:

Jeg ved det fatisk ikke. Men jeg skal nok finde ud af det, også vende tilbage.

Vognen står hjemme ved min mor, så jeg skal no få hende til at læse på den. (vi har alle brugsanvisninger til den, da den er helt ny) .

Ville være super  

Så kan jeg jo lige holde det op mod den anden jeg har kigget på.

Anmeld

28. december 2010

MF<3

Trine89 skriver:

Ville være super  

Så kan jeg jo lige holde det op mod den anden jeg har kigget på.

Jeps, jeg venter faktisk bare på min mor ringer, så om ikke så længe burde jeg have et svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.