Har været til MD scanning idag <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. december 2010

Katja1987

Som overskriften lyder var mig og min kæreste til MD scanning idag.. Det var bare den bedste dag  

Havde før fået af vide at jeg havde termin 22 maj men blev da lige rykket frem til 9 maj idag  Så nu er jeg i 21. uge..

Knus Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Happiness

Dejligt at alt var ok. Og ekstra bonus at du er så langt henne

Anmeld

27. december 2010

Katja1987

Ja det er bare skønt.. Hun var ikk helt sikker men måske venter vi os en lille Prins

Anmeld

27. december 2010

birthee

det var da noget af et ryk med terminen... så bliver det spændende at se hvad der gemmer sig derinde

Anmeld

27. december 2010

piadas

Katja1987 skriver:

Som overskriften lyder var mig og min kæreste til MD scanning idag.. Det var bare den bedste dag  

Havde før fået af vide at jeg havde termin 22 maj men blev da lige rykket frem til 9 maj idag  Så nu er jeg i 21. uge..

Knus Katja

Nej, hvor dejligt! Må jeg spørge hvorfor du blev rykket så meget? Har du ikke været til NF-scanning, for de burde vel have opdaget det der, nu når din termin var så meget forkert?

Da jeg var til MD-scanning sagde hun, at ift. prinsessens størrelse burde min termn være d. 2-2-2011 og ikke d. 1-2-2011, som den er, men hun ville ikke ændre det, da den allerede var fastsat ved NF-scanningen...det er jo selvfølgelig så også kun en dag, så det gør jo nærmest ingen forskel, men det undrer mig, hvis de kan tage så meget fejl ved dig - men måske har du ikke været til NF-scanning?

Anmeld

27. december 2010

Katja1987

Nej jeg nåede nemlig ikk til NF scanning da jeg var for langt henne da de endelig havde en tid til mig.. Så var jo ekstra spændt på at komme op og se om alt var som det skulle være..

Anmeld

27. december 2010

Pige2009

Dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.