Mens smerter i en cyklus..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. december 2010

Mullefisen2011

Efter mit IUI forsøg synes jeg min krop har været underlig så ville høre om andre har prøvet det. Jeg fik jo min mens og det er 18 dage siden idag. Men siden der, har jeg haft mens smerter og ægløsningssmerter der sådan kommer og går. Det har jeg haft næsten hver dag siden og det er da lidt belastende. Nogen der har prøvet det? Jeg er også underlig øm i underlivet og har haft små kvalme sådan nogle gange. Er det normalt?

Håber i har lyst til at svare tøser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

mariamiss6

Er du måske alligevel gravid?

jeg ved godt man ikke må spøge, men det er min eneste grund til hvorfor mens og ægløsningssmerter skulle komme og gå hele tiden, uden at udløse mens....

Jeg kan huske jeg havde det sådan at jeg hele tiden troede jeg skulle have mens. ind til det gik op for mig jeg var gravid...

Anmeld

29. december 2010

Mullefisen2011

mariamiss6 skriver:

Er du måske alligevel gravid?

jeg ved godt man ikke må spøge, men det er min eneste grund til hvorfor mens og ægløsningssmerter skulle komme og gå hele tiden, uden at udløse mens....

Jeg kan huske jeg havde det sådan at jeg hele tiden troede jeg skulle have mens. ind til det gik op for mig jeg var gravid...

Vill da håbe du havde ret  Har selv haft tanken mange gange.. men tror det desværre ikke.. er næsten sikker på jeg har min ægløsning i disse dage.. Har øget udflåd og stikken og jag i underlivet.. og igår blev jeg sådan dårlig og var svimmel med kvalme når det stak i underlivet.. og idag er jeg bare mega øm.. så tror desværre bare det er min ægløsning nu, selvom jeg stadig har mens smerter.

Anmeld

30. december 2010

mariamiss6

Mullepigen86 skriver:

Vill da håbe du havde ret  Har selv haft tanken mange gange.. men tror det desværre ikke.. er næsten sikker på jeg har min ægløsning i disse dage.. Har øget udflåd og stikken og jag i underlivet.. og igår blev jeg sådan dårlig og var svimmel med kvalme når det stak i underlivet.. og idag er jeg bare mega øm.. så tror desværre bare det er min ægløsning nu, selvom jeg stadig har mens smerter.

Ævs... stakkels dig 

Anmeld

30. december 2010

Mullefisen2011

mariamiss6 skriver:

Ævs... stakkels dig 

Tak  Er også rigtig træt af det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.