Dyne og pude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. december 2010

Silas&Mille

Hej alle I kloge kvinder.

Nu begynder tiden at nærme sig for at det bliver min tur til at se mit/vores lille vidunder, så jeg er så småt ved at få de sidste ting på plads.

På torsdag skal jeg have vasket alt tøj, sengetøj, håndklæder til den lille osv. Men jeg kom til at tænke på: skal man også vaske dyne og pude? 

Er der nogen af I andre der har vasket dyne og pude inden det blev taget i brug, eller har I bare nøjes med at vaske sengetøjet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

DK

Jeg har også vasket dynen.

Anmeld

27. december 2010

Diana...

Her vasket vi også dynen og hovedpuden før det kom i brug. 

Anmeld

27. december 2010

Fru'Rugaard

jeg har aldrig vasket dyne og pude til vores datter- bare sengetøjet blev vasket, så var det fint

Rikke- mor til maja på 9 mdr.

Anmeld

27. december 2010

LR85

vi vaskede også dynen og hovedpuden, men vi havde også nemt adgang til vaskemaskine.

Tror ikke det skader hvis man ikke vasker, men det gør vel heller ingen skade a vaske det.

Anmeld

27. december 2010

Isabella_mor

jeg vasker ALT inden brug... der kan sidde kemikalie rester i stoffet fra fremstillingen hvis det er en ny dyne og det forsvinder for det meste altid efter en vask... 

og så mener jeg ikke at en hovedpude er nødvendig til baby i starten...

Anmeld

28. december 2010

Silas&Mille

Tak for svar alle sammen.

Tror bare jeg vasker både dyne og pude, jeg er jo alligevel i gang med alt tøjet 

Regner nu heller ikke med at puden skal bruges lige med det samme, men nu bliver den vasket og så kan den komme i en luft tættet pose indtil den skal bruges. 

Anmeld

28. december 2010

Cris

Jeg har også vasket det hele   Puden blev ikke rigtigt brugt, men den blev brugt som pynt i tremmesengen

Anmeld

28. december 2010

Bare mig..

Jeg vaskede ikke mit, men det var også brugt, men jeg tror helt ærligt ikke, at jeg ville vaske det hvis det var mig.. Jeg vil tro det er nok med betrækket...

Spændende du snart skal byde den lille spir velkommen

Anmeld

28. december 2010

Silas&Mille

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg vaskede ikke mit, men det var også brugt, men jeg tror helt ærligt ikke, at jeg ville vaske det hvis det var mig.. Jeg vil tro det er nok med betrækket...

Spændende du snart skal byde den lille spir velkommen

Ja det er rigtig spændende.

Vi ved ikke hvad der kommer, så vores tålmodighed er ved at være godt brugt 

En uge til termin, men den lille må nu godt komme et par dage før 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.