Nogen der er kendt indenfor lejeloven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. december 2010

mth1987

Ja som overskriver hentyder leder jeg efter en der er bekendt med lejeloven da min lille familie står med en ærgerlig udlejer!! Skriv evt en pb for yderlig Info hvis du kender noget til den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

LR85

hey.

Kender nok ikke mere til den end det man kan læse sig til, hvis der er problemer er det jo bare med a opsige.

Men gå ind på llo.dk og ring evt til dem.

Anmeld

27. december 2010

quar20

mth1987 skriver:

Ja som overskriver hentyder leder jeg efter en der er bekendt med lejeloven da min lille familie står med en ærgerlig udlejer!! Skriv evt en pb for yderlig Info hvis du kender noget til den

Jeg kender en smugle til den eftersom vi har haft 3 meget trælse udlejere..!! Men det kommer selvfølgelig an på selvfe situationen..!! Men skriv du bare en pb om situationen så kan jeg se om jeg kan hjælpe.. Ellers kan jeg finde ud af det meget hurtigt da min far kender Bjarne Overmark personligt

Anmeld

27. december 2010

nahoje

Jeg har læst en del om lejeloven, da vi også havde problemer med vores udlejer og husleje. Vi har kørt en huslejesag, som vi har vundet. Hvad drejer det sig om?

Anmeld

27. december 2010

SussieThyssen

Hejsa vense.
Jeg har selv været udlejer og er lejer pt...så skriv bare. Skulle mene jeg er rimeligt velbevandret i lejeloven.

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. december 2010

mth1987

Vi har haft en del med dem mens vi har boet der et år, nu har vi så fundet noget andet at bo i.
Men vi skal have vores depositum tilbage og vi har intet ødelagt så regner jo med at få det hele tilbage.
Mens vi har boet der havde vi en lille brand i kælderen der var sket ved et selvforskyldt uheld. Vores forsikring dækkede indbo og selve huset var udlejers forsikring. Nu mener de så at vi skal betale deres selvrisiko på 2500 kr og det har de tænkt sig at tage fra vores depositum !? Det mener jeg ikk de må og mener heller ikk vi ska betale det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.