Nytårstraditioner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2010

Jarnsaxa

SussieThyssen skriver:

Vil bestemt ikke betegne vores som sjove, men hyggelige.
Vi er en stille og rolig familie, der samles inden dronningens nytårstale, og så hører vi den til et glas alkoholfri punch og kransekage.
Derefter spiser vi og hygger.
I år står den på glasseret hamburgerryg med grønsager, kartofler og champignon sause, samt is til dessert.
Vi ser naturligvis 90 års-dagen og kl 12 skåler vi nytåret ind, igen med alkoholfri champagne.
Derefter går folk ud og fyrer krudt af og ser på alt det fyrværkeri der er.
Og så hygger vi ellers videre indtil engang ud på natten.
Altid meget stille og roligt..og afslappet.
Godt nytår til alle.

Kærligst
Sussie

Det lyder da også ganske hyggeligt

Hvor får I alkoholfri champagne?? Det vil jeg da også ha'! Eller er det bare "børne"champagne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

SussieThyssen

Jarnsaxa skriver:

Det lyder da også ganske hyggeligt

Hvor får I alkoholfri champagne?? Det vil jeg da også ha'! Eller er det bare "børne"champagne?

Det er noget min mor køber...jeg ved såmænd ikke hvor hun får det fra...men jeg skal fortælle dig det når jeg har fået spurgt

Anmeld

28. december 2010

Jarnsaxa

SussieThyssen skriver:

Det er noget min mor køber...jeg ved såmænd ikke hvor hun får det fra...men jeg skal fortælle dig det når jeg har fået spurgt

Det må du meget gerne, for så kan jeg FOR FØRSTE GANG I FEM ÅR få champagne nytårsaften

Anmeld

28. december 2010

wamse

Jarnsaxa skriver:

Nårh okay, hehe

Jeg synes hurtigt det kommer til at ligne alle andre aftener, hvis man ikke har nogle traditioner forbundet med lige netop dén aften, der får den til at stikke lidt ud. Men det er vel en smagssag

Godt nytår!

I år kommer min lillebror og min mor, og er sammen med min datter og jeg. Vi får noget godt at spise og hygger, og på den måde er aftenen speciel, men næste år kan det sagtens forløbe på en anden måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.