Hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

Aprilmor11

LouiseVous skriver:

Jæpz... Købte 2 til den gamle lejlighed jeg så har med i det huset nu, gav 50 kr stk. Men som jeg skrev før, mon ikk de er røget med i udsalget, så skynd dig, de ka altid skiftes

Jah det har du helt ret i

Mange tak

Det må jeg lige se på , på torsdag for jeg bor ca. 5 km derfra , så mon ikke min veninde ville køre derned med mig torsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Aprilmor11 skriver:

Jah det har du helt ret i

Mange tak

Det må jeg lige se på , på torsdag for jeg bor ca. 5 km derfra , så mon ikke min veninde ville køre derned med mig torsdag

Det tror jeg helt sikkert hun gerne vil, du ska da ku se hvor du går om aftenen Og i denne mørke tid er det ikk til at undvære, og det er altså begrænset hvor meget et starinlys gir lys;b
I øvrigt, tillykke med maven

Anmeld

27. december 2010

wamse

Aprilmor11 skriver:

Jah, det skal bare være nogen som passer, til gangen, børneværelset, stue og soveværelse Stuen må jo godt være lidt pæn, hvor jeg der i mod er lidt " ligeglad " med gang og soveværelse

De har rigtig mange flotte også i byggemarkeder til alle rum

Anmeld

27. december 2010

Aprilmor11

LouiseVous skriver:

Det tror jeg helt sikkert hun gerne vil, du ska da ku se hvor du går om aftenen Og i denne mørke tid er det ikk til at undvære, og det er altså begrænset hvor meget et starinlys gir lys;b
I øvrigt, tillykke med maven

Jah lige præcis .. Har lånt en lille hygge lampe af mine forældre, men det er begrændset hvor meget lys den giver

Og mange tak

Anmeld

27. december 2010

Aprilmor11

wamse skriver:

De har rigtig mange flotte også i byggemarkeder til alle rum

Super, mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.