Lille Ulv kalder Store Ulv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. december 2010

Anonym trådstarter

Der er noget helt specielt mellem z og Far, det har der været siden hun lå i maven og sparkede når han snakkede og sang, og siden hun som spæd vidste præcis hvad tid på dagen Far burde være hjemme (og ventede fuldstændig klatøjet på ham den første dag med sne, hvor han var forsinket to timer). Når Far kommer op om morgenen med sin kaffekop og siger "Godmorgen zbær!", så hviner z af fryd, og det aller-allerbedste er, når Far og z eskimokysser og Fars hår kilder z på kinderne, så blir det leet, gispet og trukket i skæg og det eneste Mor kan se er en lille pigekrop der spjætter af glæde over at Far er her.
Nu har Far så juleferie, og det er noget der passer frøkenen! Den første dag kiggede hun godt nok med stoooore øjne på Søren og det var helt tydeligt, at hun tænkte: "FAR! er DU hjemme NU?!", men nu - en uge inde i ferien - har hun det vist ret meget ligesom Søren, der slet ikke kan huske, at det nogensinde har været anderledes :-)
Lige nu er det KUN Søren der må putte. Det har han slet ikke kunnet før, men nogle dage før jul bad z noget så eftertrykkeligt om, at Far skulle putte hende (ved at skrige og græde som pisket hver gang jeg forsøgte og blive salig som et lille lam i det sekund hun blev lagt i Fars store favn) og nu er det bare sådan det ér! Hun har formet sin lille krop helt efter hans og kan ligge i timevis på hans ene arm og snorke - eller bare følge med. Og svede! For Far er en meget meget varm mand!

Mormor sagde "det er Lille Ulv der kalder Store Ulv" da hun i juledagene hørte hvordan z kalder på sin Far: "Aaaoooooouuuuurh!" og Far svarer: "aaaaaaoooouuuuurrrh, jaaaaaa!" tilbage. De har et helt sprog som kun de to forstår, men det er tydeligt at de forstår hinanden <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Rosa

Som den nyfødte NS'er jeg er skal jeg lige vænne mig til at kommentere herinde i stedet for "derude i det store åbne" 

Jeg nød for gud ved hvilken gang at læse om din lille grædrodsfamilie, hvor skønt at høre at Farmand og z bare KAN sammen - det er den slags der bygger bro hen oevr teenageårene har jeg hørt 

Knus herfra

Anmeld

27. december 2010

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Som den nyfødte NS'er jeg er skal jeg lige vænne mig til at kommentere herinde i stedet for "derude i det store åbne" 

Jeg nød for gud ved hvilken gang at læse om din lille grædrodsfamilie, hvor skønt at høre at Farmand og z bare KAN sammen - det er den slags der bygger bro hen oevr teenageårene har jeg hørt 

Knus herfra

ork, det er kun til hun opdager hun har arvet sin fars tud jeg forudser mange hidsighedsanfald over lige netop den om cirka 15 år

Anmeld

27. december 2010

anna-jonas

Åhhhh..................det er jo en lille historie, sådan en gammel rødstrømpe som mig elsker at læse. Herhjemme er det også gået således, at Ida ALTID vælger Jan, hvis han er hjemme. Er sgu' lidt jaloux må jeg indrømme.

Knus Mette

Anmeld

27. december 2010

sarahb

eiiiiiiii hvor er det bare dejligt at deres bånd allerede er så vidunderligt.. ihh hun ligner stadig en heeeeelt lille baby i armene på store Ulv.. Det er altså virkelig hyggeligt..

Anmeld

27. december 2010

Ni-ko-li-ne

snøft....

det er simpelthen SÅ kært! de forstår hinanden de to, som kun far og datter kan det...

Anmeld

27. december 2010

Barbamama

Hvor er det dejligt!!!! Vi var også igennem en periode hvor det kun var FAR der duede til putning. Men så fik man da et lille pusterum hvor de to hyggede. Dejligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.