Madplan 4 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.312 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. december 2010

Jahuu

Hejsa.

Min dreng har fået grød og mos i en uge nu, men synes jeg har lidt problemer med det.

Han er begyndt at gylpeen del mere end han plejer, så det vil jo sige at han får for meget mad, men han vil jo gerne have det...

Så kunne godt tænke mig at se hvordan jeres madplan så ud da i startede med grød..

og hvad gør i når i er ude på shopping osv, laver nemlig alt hans mad selv??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Fru'Rugaard

Jahuu skriver:

Hejsa.

Min dreng har fået grød og mos i en uge nu, men synes jeg har lidt problemer med det.

Han er begyndt at gylpeen del mere end han plejer, så det vil jo sige at han får for meget mad, men han vil jo gerne have det...

Så kunne godt tænke mig at se hvordan jeres madplan så ud da i startede med grød..

og hvad gør i når i er ude på shopping osv, laver nemlig alt hans mad selv??

Da min datter var 4 måneder, fik hun grød 1 gang om dagen (anbefaling af SP), og det fik hun når hun var mest vågen og frisk
Nu laver jeg ikke hendes grød selv, men har gjort, og da hun var 4 måneder, sørgede jeg bare for at hun nåede at få det hjemme, inden vi sku i byen, og hvis det ikke kan nåes, så kan du lave det dagen før, eller lave det inden i tager afsted også tage det med i en bøtte
det er besværligt når de begynder at få grød, kan selv huske at jeg nærmest gik i panik, fordi at jeg følte ikke at jeg kunne tage nogle steder fordi hun skulle have grød, men nu får hun ikke andet end "rigtig mad" - og vi er på farten næsten hver dag

Rikke - mor til Maja på 9 mdr.

Anmeld

27. december 2010

Fru'Rugaard

Fru'Rugaard skriver:

Da min datter var 4 måneder, fik hun grød 1 gang om dagen (anbefaling af SP), og det fik hun når hun var mest vågen og frisk
Nu laver jeg ikke hendes grød selv, men har gjort, og da hun var 4 måneder, sørgede jeg bare for at hun nåede at få det hjemme, inden vi sku i byen, og hvis det ikke kan nåes, så kan du lave det dagen før, eller lave det inden i tager afsted også tage det med i en bøtte
det er besværligt når de begynder at få grød, kan selv huske at jeg nærmest gik i panik, fordi at jeg følte ikke at jeg kunne tage nogle steder fordi hun skulle have grød, men nu får hun ikke andet end "rigtig mad" - og vi er på farten næsten hver dag

Rikke - mor til Maja på 9 mdr.

P.S - min datter gylpede os da hun startede med grød, fordi at hun stadig gylpede på grund af MME, så der vil jo automatisk ryge grød med op, hvis de gylper på grund af MME- og min datter spiste os nogle gange rigtig meget, og gør det nogle gange stadig, men det er fordi at hun rigtig godt kan lide det- så det kan os være grunden hos dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.