Gaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

MORJESPERSEN

Hold da op mange lækkre ting i alle har fået i julegave i år...

Her hjémme var der også en del pakker under træet

Amalie og Laura var så søde af give deres mor og far billetter til Nibe festeval, så det glæder vi os meget til.

Så havde de lavet krus, glas kunst og en kalender hver i dp ´en til os.  Bliver nød til at smide et billede ind af det, er ski så stolt over dem.

Pigerne fik vildt mange gaver, jeg smider lige billeder ind at det.... ud over billederne fik de også en klapvogn af deres dp mor hver og noget mad legetøj, som bare er et hit her hjemme...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

MORJESPERSEN

ups dobbel op...

Anmeld

27. december 2010

Ni-ko-li-ne

Nikoline fik.....

fra Martin og jeg:

IKEA børne køkken uden overdel

rød løbecykel

fra Mormor og morfar/p>

overdel til IKEA børnekøkken

glas til IKEA køkken

køkkenredskaber til IKEA køkken

lækkert tøj fra Mee too (bukser med foer og en dejlig tunika)

fra Bedsterne:

Winther 3-hjulet cykel

to bodyer fra Name It

Duplo klodser

fra Martins bror og kone:

LEGO opbevaring til duplo klodserne

Duplo klodser

fra min bror og kæreste:

spillet: "hvem passer næsen til"

fra min morbror:

Barbapapa memo spil

det er flovt, men jeg kan ikk huske om der var lidt mere....

Anmeld

27. december 2010

JustAnotherName

Må vi så høre hvad i og jeres unger har fået????

Jeg synes jeg fik SÅ mange gaver i år!

Fra mine forældre og lillebror: En plaid, en willowtree figur, 2 billetter til "de eneste to"-koncert, og en foodprocessor (som kan haaakkeeee og snitttttte og.... )

Fra svigerforældrene: Nogle lækre sæber og en georg jensen julebordløber

Fra Carsten og Liva: En Dolce Gabana parfume, en keramikkande og 2 fede bluser fra Dorte Riber (en butik her hvor vi bor som jeg har forelsket mig i)

Liva fik:

Af os: Dukkehus med tilbehør

Mormor/bedstefar: Dukkebarnevogn

Onkel Morten: Hello Kitty puslespil, dukketøj og dvd med mumitroldene

Farmor/farfar: Brio togbane med tog + ekstra pakke med mickey-mouse klubhus tog

Moster/onkel og fætre: Perler, Barbapapa tallerken, dækkeserviet, bestik, bog og puslespil

Fra min moster: Barbapapa tælle puslespil og perler

Carstens bedste gave var et arvet sæt fra hans farfars tid. Carsten er opkaldt efter sin farfar så de har de samme initialer. Det var et vinsæt med karafel og 6 glas med indgravering af initialer. Det er bare SÅ flot!

Og så lige en omgang billedspam

Tina, hvor ER det dukkehus altså bare blevet flot! Sikke en fantastisk gave at få. Og er der egentligt RIGTIGT lys i lamperne derinde??

Det er et flot stykke arbejde du har fået gjort med at renovere det.
Og det ser også ud til på billedet, at Liva er rigtig glad for det.

Èn eller anden dag, da MÅ (jeg) Bianca også bare eje sådan et yndigt hus.

Anmeld

27. december 2010

JustAnotherName

Jeg kom til at se, at billedet jeg havde vedhæftet af mit smykke fra Kenneth og pigerne, ikke helt var det rigtige.
Dét som jeg har fået, er i en enkelt kæde, ikk sådan en som på billedet før....

Men nu har jeg taget et billede af mig selv med det på, så I kan se det

Personligt syntes jeg faktisk selv (heldigvis) at det som jeg har fået er pænere, end det som jeg først var kommet til at vedhæfte et billede af

Anmeld

27. december 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Dejlige gaver!

Jeg fik ikke taget et eneste billede juleaften

Glemmer man tit når man hygger sig

Anmeld

27. december 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Tina, hvor ER det dukkehus altså bare blevet flot! Sikke en fantastisk gave at få. Og er der egentligt RIGTIGT lys i lamperne derinde??

Det er et flot stykke arbejde du har fået gjort med at renovere det.
Og det ser også ud til på billedet, at Liva er rigtig glad for det.

Èn eller anden dag, da MÅ (jeg) Bianca også bare eje sådan et yndigt hus.

Liva blev SÅ glad for det "taaaak mor... DET er jeg glad for!" sagde hun da hun pakkede det op

Ja det er rigtigt lys. Vi skal lige have fat i sådan en transformator ting, men indtil da så har Carsten lavet noget halløj med et 9volt batteri

Anmeld

28. december 2010

sarahb

uha Jonas fik:

Molo dragt, sebra magnet tavler til værelset med magneter fra sebra, Personligt sengetøj, suttekæde i træ, prada suttekæde, sølv sut og sut med similisten på, lamaze bæver, stableklodser i træ med spejle, rainbow blocks, 2 sæt legetøj til badet, katvig body, hc andersens bog, molo vanter, kuffert med bamse kylling og ælling hånddukker, kaj og andrea dukker, melamin spise set, small paul dragt, nusse klud, ramme og krukker til første hår og tand, en vælte rangle dims..

Den store:
Sit and joy sækkestol i sølv, låsehus, 2 pakker duplo, byggemand bob nattøj, strik fra miniature, 2 dvdér, vendespil fra sebra, drikkedunk der ikk kan spilde, 4 bamse og kylling bøger og 1 musikbog, peterpedal bog, bamse glas, ralph lauren strikbluse, converse læder sko, postmand per legesæt, sengetøj fra sebra, bondegårds dyr, vanter, baseball cardigan, lampe hvor man selv kan designe hvad skærmen skal være. ælling og bamse bamser.

Jeg fik:
Hunter regent savoy gummistøvler(ikk dem ALLE går i), Tommy hilfiger vinter støvler, ugg støvler, 2 stk glattejern, lene bjerre blok lys, julie Sandlau øreringe, malerier med isaacs og jonas hånd min mor har lavet, en kjole, en stjerne på himlen der er døbt sarah og Omer, 1 krus malet af Isaac, samt hånd aftryk, bog den store far mor og børn af lola, Dolce gabbana ur jeg har ønsket mig i laaaang tid, samsøe samsøe lange basic bluser, ny dobbeltdyne, knive til køkkenet.

Ja jeg tror det var det.

Anmeld

28. december 2010

LIZO

vi har fået sindsyg mange gaver

liam fik

ps3 spil med lego harry potter- super mario til wii- drage på blue ray-2 kasser med lego tag og vinduer- power minders lego- politi bil lego- ben 10 spil- 2 bionicol figuere- gummistøvler  og undertøj fra ida t- en masse tøj- lego vække ur og radio der kan stables- puslespil med 300 brikker- fjernstyret bil- og så nogle magnet fint man skal samle. og en stjernekikkert og en opbevaring puf

zoey fik

et fe hus fra play2learn og fe støvlen fra samme sted- en tremmeseng til dukken med hallo kitty- sengetøj til  dukke barnevogne - en masse fine bøger- en marie høne med fjernebetjening- en masse køkken udstyr og mad- og en helt bunke med tøj-  sengetøj fra holly- blomster til at sætte på sengen-dukke tøj- taske med prinsesser til hun skal i dp-og hår elestikker

jeg fik et negle sæt så jeg selv kan lave akryl negle- parfume- øreringe og halskæde fra isabel camille- massare- top- holder til mine vin glas så de kan komme i opvaske maskinen- 500 kr- vi en p-warts sammen- så fik jeg en masse hjemme lavet gaver.. dem jeg gladeste for

Anmeld

29. december 2010

ChatH

TbCp skriver:

Må vi så høre hvad i og jeres unger har fået????

Jeg synes jeg fik SÅ mange gaver i år!

Fra mine forældre og lillebror: En plaid, en willowtree figur, 2 billetter til "de eneste to"-koncert, og en foodprocessor (som kan haaakkeeee og snitttttte og.... )

Fra svigerforældrene: Nogle lækre sæber og en georg jensen julebordløber

Fra Carsten og Liva: En Dolce Gabana parfume, en keramikkande og 2 fede bluser fra Dorte Riber (en butik her hvor vi bor som jeg har forelsket mig i)

Liva fik:

Af os: Dukkehus med tilbehør

Mormor/bedstefar: Dukkebarnevogn

Onkel Morten: Hello Kitty puslespil, dukketøj og dvd med mumitroldene

Farmor/farfar: Brio togbane med tog + ekstra pakke med mickey-mouse klubhus tog

Moster/onkel og fætre: Perler, Barbapapa tallerken, dækkeserviet, bestik, bog og puslespil

Fra min moster: Barbapapa tælle puslespil og perler

Carstens bedste gave var et arvet sæt fra hans farfars tid. Carsten er opkaldt efter sin farfar så de har de samme initialer. Det var et vinsæt med karafel og 6 glas med indgravering af initialer. Det er bare SÅ flot!

Og så lige en omgang billedspam

UHHH vi fik også bare helt vildt mange ting...

Pigerne fik barbie, hello kitty, litttle petshop og tøj og ja alt muligt..

Valde fik tøj og legetøj til den helt store medalje

kasper og jeg fik nyt bestik til 12, håndklæder i ægyptisk bomuld, skåle til køkkenet, ny computer.

Jeg fik en masse Dennis knudsen  make up produkter- gud hvor er det bare lækkert. 3 sæt øreringe, tøj.

kasper 2 bælter, tommy hilfiger boxer drenge, jbs underdrenge, sokker, skjorte, løvsuger og en pung

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.