uha Jonas fik:
Molo dragt, sebra magnet tavler til værelset med magneter fra sebra, Personligt sengetøj, suttekæde i træ, prada suttekæde, sølv sut og sut med similisten på, lamaze bæver, stableklodser i træ med spejle, rainbow blocks, 2 sæt legetøj til badet, katvig body, hc andersens bog, molo vanter, kuffert med bamse kylling og ælling hånddukker, kaj og andrea dukker, melamin spise set, small paul dragt, nusse klud, ramme og krukker til første hår og tand, en vælte rangle dims..
Den store:
Sit and joy sækkestol i sølv, låsehus, 2 pakker duplo, byggemand bob nattøj, strik fra miniature, 2 dvdér, vendespil fra sebra, drikkedunk der ikk kan spilde, 4 bamse og kylling bøger og 1 musikbog, peterpedal bog, bamse glas, ralph lauren strikbluse, converse læder sko, postmand per legesæt, sengetøj fra sebra, bondegårds dyr, vanter, baseball cardigan, lampe hvor man selv kan designe hvad skærmen skal være. ælling og bamse bamser.
Jeg fik:
Hunter regent savoy gummistøvler(ikk dem ALLE går i), Tommy hilfiger vinter støvler, ugg støvler, 2 stk glattejern, lene bjerre blok lys, julie Sandlau øreringe, malerier med isaacs og jonas hånd min mor har lavet, en kjole, en stjerne på himlen der er døbt sarah og Omer, 1 krus malet af Isaac, samt hånd aftryk, bog den store far mor og børn af lola, Dolce gabbana ur jeg har ønsket mig i laaaang tid, samsøe samsøe lange basic bluser, ny dobbeltdyne, knive til køkkenet.
Ja jeg tror det var det.