Ren pral..hahaha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
1 svar
0 synes godt om
27. december 2010

Polkaprik

Jeg er simpelten så stolt af min dejlige tøs. Hun smed for bleen for lidt over 1 uge siden og har kun haft et par enkelte uheld hvor hun ikke kunne nå at få tøjet hurtigt nok af inden hun tissede. Så flot.....  Jeg har desuden lagt mærke til at hendes natble i længere tid har været tør om morgenen, så vi tog skridtet i nat og lod hende sove uden ble. Sørme m hun ikke har sovet hele natten uden nogle uheld!.. Ihh hvor er man altså lige en STOLT mor! Så jeg måtte lige prale lidt af hende..hihi.. 

Men min mand og jeg har så snakket om hvornår de normalt (ved godt det er MEGET forskelligt) smider bleen om natten. Han mener nemlig det er meget tidligt, hvor jeg tænker.. hmm... jo lidt tidligt måske men ikke vildt tidligt. Hun er 2 år og 9 måneder

Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Rockertand

Min datter smed også bleen, da hun var 2 år og 9 mdr., og det tog kun nogle få dage at blive renlig, hun har heller aldrig brugt "hjælpemidler" på toilettet (eller potte for den sags skyld), hun er bare løftet op på toilettet og har ordnet det, hun skulle, blevet tørret, og så var det det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.