Lige et hurtigt spørgsmål.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. december 2010

Anonym trådstarter

Har har rigtig mange plukveer, igår da jeg fik dem gjorde det ondt i underlivet og lenden. Er der andre der har det sådan?

Ringede til min jordmoder og hun sagde det muligvis kunne være en urinvejsinfektion, så jeg kunne ringe ud på fødemodtagelsen og snakke med dem, de ville nok lave en urin prøve..

Men altså jeg er så bange for at spilde deres tid, fordi jeg synes  selvfølgelig ikke at det gør sindsygt ondt idag.

Hvad skal man dog gøre.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Missi

Her den 22. dec fik jeg følsen af meget kraftige veer, troede virkelig jeg skulle føde. har termin 26/1, så var osse før tid. Veerne ar meget ustabile, så vi kørte på fddegangen og det viste sig at det måske var en påbegyndene blærbetændelse - de sagde hellere en gang for meget end en gang for lidt, så du skal ikke være bange for at spilde deres tid, de er der jo for dig som gravid

Anmeld

27. december 2010

Talbutikken

Nu ved jeg ikke hvor langt du er henne.. Men hvis du har en urinvejsinfektion og den få lov til at udvikle sig kan du risikere at det søtter gang i fødslen, så altså få regulere veer

Så du spilder absolut ikke deres tid, de er der jo for at hjælpe

held og lykke

Anmeld

27. december 2010

Anonym trådstarter

Talbutikken skriver:

Nu ved jeg ikke hvor langt du er henne.. Men hvis du har en urinvejsinfektion og den få lov til at udvikle sig kan du risikere at det søtter gang i fødslen, så altså få regulere veer

Så du spilder absolut ikke deres tid, de er der jo for at hjælpe

held og lykke

Jeg er uge 33. Okay mange tak, er bare så bange for at spilde deres tid..

Anmeld

27. december 2010

Anonym trådstarter

Missi skriver:

Her den 22. dec fik jeg følsen af meget kraftige veer, troede virkelig jeg skulle føde. har termin 26/1, så var osse før tid. Veerne ar meget ustabile, så vi kørte på fddegangen og det viste sig at det måske var en påbegyndene blærbetændelse - de sagde hellere en gang for meget end en gang for lidt, så du skal ikke være bange for at spilde deres tid, de er der jo for dig som gravid

Ja det er rigtig Tak for svar

Anmeld

27. december 2010

Anonym trådstarter

Så ringede jeg til fødegangen som JM hvde sagt, hende fra FG sagde at jeg skulle gå til min læge med en urin prøve. For de havde meget travlt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.