MA eller mavepine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. december 2010

spirevip2011

Åhh vi er blevet så nervøse!

Vi var til scanning den 30. november, hvor jeg var 8 uger henne. Baby havde fint hjerteblink, og alt normalt

Jeg har siden juleaftensdag haft ondt i maven. Altså det er ikke menstrationssmerter, og heller ikke omgangssyge smerter. Det er lige omkring navlen, og over. Det kommer i perioder, så det er ikke konstant, jeg har ondt, men når det kommer, så gør det virkelig ondt, sådan så jeg er nød til at ligge ned, og kan godt blive lidt svimmel af det Men der er ingen blod, skal det lige siges!

Er der nogle, der synes dette lyder bekendt? Jeg er så nervøs for, om det er en MA, eller om det bare er maveproblemer, som vi har haft en del af i familien den sidste uges tid, synes bare ikke det lyder som det samme, som de andre har døjet med 

Jeg er helt sikker på min livmoder er vokset den sidste uge, for kan nu mærke den, hvilket jeg aldrig før har kunnet, og har en mini bule, lige hvor livmoderen sidder. Men kan livmoderes godt vokse, hvis babyen er død?

Er der nogle, der har nogle gode råd mod mavepinen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

JustMe

For mig lyder det lidt som en mulig forstoppelse på vej...måske pga den fede julemad

Selv har jeg også lidt gevaldigt af mavekneb, siden jeg blev gravid, og jeg kan tydeligt mærke, at mine tarme er presset opad pga livmoderen. Men jeg er så også halvvejs i graviditeten, så der er jo endnu mindre plads til tarmene

Anmeld

27. december 2010

Rockertand

Det er sandsynligt ligamentsmerter, du har, de kan sidde mange forskellige steder, da alt i maveregionen begynder at give sig, man har dog også mere tendens til forstoppelse, når man er gravid.

Jeg synes, at I skal slappe helt og af nyde det - hvis I ikke kan det, så betal de 5-600 kr en tryghedsskanning koster.

Anmeld

27. december 2010

Koen.

Jeg synes det lyder som ligamentsmerter, uh synes det gjorder røver ondt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.