16+2 mælk i brysterne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.110 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. december 2010

paprika

Hej.

Ja, jeg har lige været i bad, og da jeg trykkede på mit ene bryst kom der noget hvidt flydene ud, ligesom mælk. Er det ikke tidligt? Eller hvornår fik i andre mælk i brysterne? 

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Nettemor

tror det er meget normalt.. havde det på samme måde (kan dog ik huske præcist fra hvornår)

Anmeld

26. december 2010

paprika

nettemor skriver:

tror det er meget normalt.. havde det på samme måde (kan dog ik huske præcist fra hvornår)

Okay, synes bare det er tidligt 

Kan det være andet? 

Anmeld

26. december 2010

Nettemor

paprika skriver:

Okay, synes bare det er tidligt 

Kan det være andet? 

jeg ved ik lige hva det ellers skulle være. men når du er gravid raser din krop jo af hormoner der påvirker alt muligt. og det er jo noget den forbereder sig på at kunne amme et barn. men hvis du er utryg med det og syns at det er meget tidligt ville jeg da nævne det for jordemoderen. men tror nu ik det er noget du skal være frygtelig bekymret for..

Anmeld

26. december 2010

paprika

nettemor skriver:

jeg ved ik lige hva det ellers skulle være. men når du er gravid raser din krop jo af hormoner der påvirker alt muligt. og det er jo noget den forbereder sig på at kunne amme et barn. men hvis du er utryg med det og syns at det er meget tidligt ville jeg da nævne det for jordemoderen. men tror nu ik det er noget du skal være frygtelig bekymret for..

Okay tak

Anmeld

26. december 2010

paprika

paprika skriver:

Hej.

Ja, jeg har lige været i bad, og da jeg trykkede på mit ene bryst kom der noget hvidt flydene ud, ligesom mælk. Er det ikke tidligt? Eller hvornår fik i andre mælk i brysterne? 

Knus 

op

Anmeld

26. december 2010

Chalala85

paprika skriver:

Hej.

Knus 

Jeg var også i uge 16 da jeg fik det.. puha hvor det tog til hurtigt.. min jm sagde det var helt normalt. Nogen for det tidligt andre senere. Så køb nogen ammeindlæg hvis det tager til

Anmeld

27. december 2010

paprika

Chalala85 skriver:

Jeg var også i uge 16 da jeg fik det.. puha hvor det tog til hurtigt.. min jm sagde det var helt normalt. Nogen for det tidligt andre senere. Så køb nogen ammeindlæg hvis det tager til

Okay, tak 

Anmeld

27. december 2010

paprika

Chalala85 skriver:

Hvor hurtigt tog dit til? 

Jeg mener nu er det jo kun når jeg presser lidt, men når jeg er i bad kommer der meget

Anmeld

27. december 2010

Mor Christa

paprika skriver:

Hej.

Knus 

Heej

jeg begyndte også at få det mælk dér da jeg var omkring uge 18 cirka. Der kom det når jeg trykkede på brysterne eller hvis jeg f.eks. var i seng med min kæreste. det er helt normalt.
Det begyndte så at tage lidt til og jeg var nødt til at gå med ammeindlæg i bh'en fra omkring uge 22 eller sådan noget, og gik med de ammeindlæg resten af graviditeten - ISÆR om natten, da det løb om natten og udover sengetøjet osv ;P . Men det er helt normalt, så bare rolig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.