hjælp til nøddekurve..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.513 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. december 2010

lucas<3

heej pige..

jeg står og skal lave nøddekurve til nytårsaften, og så står der i opskriften at der skal Glukosesirup  i, men hvor finder jeg det henne?

eller er der nogle der har en opskrift..?

rigtig glædelig bag jul.. og go aften..

krammer louise..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Nettemor

du kan købe glukose sirup hos superbrugsen. det kan man i hvert fald i 'vores' superbrugsen. og ellers kan man købe det hos bageren. nogle af dem vil godt la én købe det men det er ik alle. men jeg ville kigge hos superbrugsen først. det står sammen med den almindelige sirup og har forskellig farvet bogstaver

Anmeld

26. december 2010

lucas<3

nettemor skriver:

du kan købe glukose sirup hos superbrugsen. det kan man i hvert fald i 'vores' superbrugsen. og ellers kan man købe det hos bageren. nogle af dem vil godt la én købe det men det er ik alle. men jeg ville kigge hos superbrugsen først. det står sammen med den almindelige sirup og har forskellig farvet bogstaver

okay det står bare sammen med sirupen, der må jeg lige ned i morgen.. tarkker for hjælpen.

Anmeld

26. december 2010

Nettemor

luppe-laban skriver:

okay det står bare sammen med sirupen, der må jeg lige ned i morgen.. tarkker for hjælpen.

var da så lidt kan du ik finde det så må du jo høre en af medarbejderne om det er fordi de ikke har det eller de bare har det et andet sted..

Anmeld

26. december 2010

lucas<3

nettemor skriver:

var da så lidt kan du ik finde det så må du jo høre en af medarbejderne om det er fordi de ikke har det eller de bare har det et andet sted..

du må lige krydse finger

Anmeld

26. december 2010

Nettemor

luppe-laban skriver:

du må lige krydse finger

det skal jeg gøre men jeg ved de har det i kjellerup. nu kunne jeg lige se du var fra bjerringbro. lurede nemlig lige lidt

Anmeld

26. december 2010

lucas<3

nettemor skriver:

det skal jeg gøre men jeg ved de har det i kjellerup. nu kunne jeg lige se du var fra bjerringbro. lurede nemlig lige lidt

hehe helt iorden og lurrer er jeg os rimlig go til

men så har de nok os i bjerringbro

Anmeld

26. december 2010

Nettemor

ja det skulle man da mene. den er da også rimelig stor. men går det helt kaldt må du jo ha dig en smuttur til kjellerup.. der er jo ikke så forfærdelig langt..

Anmeld

26. december 2010

lucas<3

nettemor skriver:

ja det skulle man da mene. den er da også rimelig stor. men går det helt kaldt må du jo ha dig en smuttur til kjellerup.. der er jo ikke så forfærdelig langt..

ja der er ikke andet for..

Anmeld

29. december 2010

lucas<3

nettemor skriver:

du havde helt ret de havde det i brugsen i bjerringbro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.