Vores dejligt jul - massiv billedespam :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. december 2010

Brams

Synes lige at jeg ville dele lidt billeder med Jer fra vores dejlige juleaften

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

fif

Brams skriver:

Synes lige at jeg ville dele lidt billeder med Jer fra vores dejlige juleaften

Sikke en sød lille pige I har, og super gode billeder!!

Anmeld

26. december 2010

B&J

hold nu K----- hun er da bare for dejlig sikke en dejlig pige hold da op altså... og super lækre billeder....

må man spøre hvor i har købt den røde bil den er altså bare smart

Anmeld

26. december 2010

Brams

fif skriver:

Sikke en sød lille pige I har, og super gode billeder!!

Tak  Ja hun er bare dejlig

Anmeld

26. december 2010

Ayasmor

Sikke dejlige billeder.. og mange lækre gaver,.. Ihh hende Lærke er altså bare for lækker Hun ligner dig bare helt vildt synes jeg..

Anmeld

26. december 2010

Brams

B&J skriver:

hold nu K----- hun er da bare for dejlig sikke en dejlig pige hold da op altså... og super lækre billeder....

må man spøre hvor i har købt den røde bil den er altså bare smart

Tak, hvor er du sød

Den røde Bobby scooter med anhænger er købt i ToysRUs  Jeg havde egentlig tænkt at hun skulle have haft den traditionelle Scooter (rød, blå og gul du ved), men min mand så denne og synes den var så sød - og det synes jeg faktisk også nu

Anmeld

26. december 2010

Brams

Ayasmor skriver:

Sikke dejlige billeder.. og mange lækre gaver,.. Ihh hende Lærke er altså bare for lækker Hun ligner dig bare helt vildt synes jeg..

Ihh tak altså, ja hun er skøn og ja jeg hører det tit - tror det er hendes mørke øjne

Anmeld

26. december 2010

B&J

Brams skriver:

Tak, hvor er du sød

Den røde Bobby scooter med anhænger er købt i ToysRUs  Jeg havde egentlig tænkt at hun skulle have haft den traditionelle Scooter (rød, blå og gul du ved), men min mand så denne og synes den var så sød - og det synes jeg faktisk også nu

der skal jeg ud og kigge for den er da vildt sød....

Anmeld

26. december 2010

Ayasmor

Brams skriver:

Ihh tak altså, ja hun er skøn og ja jeg hører det tit - tror det er hendes mørke øjne

synes nu også at selve ansigtsformen ligner meget.. men det skulle da også være underligt hvis hun ikke lignede sin mor hehe

Anmeld

26. december 2010

Brams

Ayasmor skriver:

synes nu også at selve ansigtsformen ligner meget.. men det skulle da også være underligt hvis hun ikke lignede sin mor hehe

Ja det kan du have ret i - og dejligt for mig at jeg er så heldig at prinsessen er så skøn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.