Skær tænder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. september 2008

MorCamilla

Mikkel skær tænder, han gør det både morgen, middag og nat.. Det er bare sådan en træls lyd og det ødelægger hans tænder. Nogle der har gode råd til hvordan vi får ham til at holde op med det??

Knus fra Camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2008

twinboys

En dårlig vane som nogle børn pludselig får men som mange kun har i en periode så går det væk igen...

Men ring til børnetandlægen... Hun har de bedste råd til jer...

Majbritt(H)

Anmeld

6. september 2008

Kvindemin

Det gør Celina på 10 mdr. også med sine 4 fine bisser.
Man bliver faktis ret nervøs :)
Så jeg hopper med på råd her.

(H)

Anmeld

6. september 2008

Gustavsmor

Det gør min Gustav på 11 mdr også. Og min chef (som er tandlæge), sagde at det er helt normalt at små børn gør det når de sover, og det kan man selvfølgelig ikke gøre noget ved, og der sker ingenting ved det. De gør det for en periode og holder så op igen. At de gør det om dagen også er ikke så godt (det gør gustav også), og man skal prøve at få dem til at stoppe ved f.eks. at få dem til at være opmærksom på noget andet.... det er nemmere sagt end gjort! Jeg prøver og det går fint nok. Tror bare det er en idé de har fået, som stopper ganske snart igen.
Knus Berrit

Anmeld

6. september 2008

twinboys

Gustavsmor skriver:

Det gør min Gustav på 11 mdr også. Og min chef (som er tandlæge), sagde at det er helt normalt at små børn gør det når de sover, og det kan man selvfølgelig ikke gøre noget ved, og der sker ingenting ved det. De gør det for en periode og holder så op igen. At de gør det om dagen også er ikke så godt (det gør gustav også), og man skal prøve at få dem til at stoppe ved f.eks. at få dem til at være opmærksom på noget andet.... det er nemmere sagt end gjort! Jeg prøver og det går fint nok. Tror bare det er en idé de har fået, som stopper ganske snart igen.
Knus Berrit

Jepper det er helt korrekt...

Majbritt(H)

Anmeld

6. september 2008

MorCamilla

Hvor jeg håber at I har ret når i skriver at det er noget han selv stopper med igen efter en periode, for det er bare en helt forfærdelig lyd og det kan umuligt være sundt for tænderne... Så må vi jo bare vente og se tiden an og evt ringe til tandlægen hvis det er noget der fortsætter i noget tid...

Mange tak for svarene...:)

Anmeld

6. september 2008

Plysbjørnen

twinboys skriver:

En dårlig vane som nogle børn pludselig får men som mange kun har i en periode så går det væk igen...

Men ring til børnetandlægen... Hun har de bedste råd til jer...

Majbritt(H)

Det går ikke altid væk af sig selv... Jeg er pt 30 år og ja jeg gør det stadig...

for det er bare en helt forfærdelig lyd og det kan umuligt være sundt for tænderne...

Og nej det er ikke sundt for tænderne... Ring til en tandlæge, og snak med dem... for om dagen kan du stoppe ham, det kan du ikke om natten...

pøj pøj med det...

Betina

Anmeld

7. september 2008

MorCamilla

Hej Betina..

Mange tak for dit svar.. Jeg må prøve at ringe til tandlægen i næste uge og høre hvad hun har af ideer til hvordan vi får det stoppet igen..

Knus fra camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.