Ang at tage i svømmehallen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. december 2010

xViktorsmorx

Hej , jeg har en søn på 5 mdr , har snakket om at tage i svømmehallen med ham imorgen for første gang men er lidt usikker , for hans afføring er ikke helt 100 % fast?

Bruger de der specille badebukser med ble agtig inden i , som er købt i en børne forretning,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Nettemor

i svømmehallen kan du købe engangs svømmebleer. de er dog lid dyrere end dem du kan købe i bilka osv. men så kan du jo se hvad det er for noget inden du køber selv,, men ja man kan også få nogle der ikke er engangs men hvis jeg var dig ville jeg starte med de andre indtil du har prøvet om det er noget for jer og indtil han måske ikke vokser så hurtigt.. de koster immervæk 100 - 200kr for et par og hvis i kun bruger det én gang fordi det ik lige er jer så er det måske lidt mange penge at spilde..

Anmeld

26. december 2010

twinboys

God svømmetur

Anmeld

26. december 2010

BAMBI

tag da endlig i svømmehalen

har du husker at købe de ble svømmehallen vil have man skal bruge.

det er en super god måde at være samme med sit barn på .

så rigtig god tur til jer :0)

Anmeld

26. december 2010

Mullebergen

xViktorsmorx skriver:

Hej , jeg har en søn på 5 mdr , har snakket om at tage i svømmehallen med ham imorgen for første gang men er lidt usikker , for hans afføring er ikke helt 100 % fast?

Bruger de der specille badebukser med ble agtig inden i , som er købt i en børne forretning,

Jeg har haft begge mine unger med i svømmehallen siden de var ca. 10 uger og da er afføringen jo slet ikke fast.

Jeg har aldrig oplevet at de har lavet afføring i vandet og hvis de gør, burde bleen holde det inde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.