Giver lige mig selv en dummeflad ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.063 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. december 2010

Sees

Åh men altså.. Jeg bliver simpelthen nød til at fortælle om min lille oplevelse, fra igår.

Jeg skulle, traditionen tro, i byen med pigerne som vi ALLE år har været 1. juledag.
Vi kommer ned på byens diskotek, og det var skisme hyggeligt.

Jeg er jo lige blevet alene med min søn EMIL igen, efter at LASSE valgte at smutte - Så derfor synes jeg det var okay lige at prøve og charme lidt igen. Om ikke andet så for at finde ud af, om jeg overhovedet var klar til at møde nye mennesker.

Mine veninder og jeg udseer os så et bord, hvor der sidder 3 fyrer, som ser rigtig søde ud, og vi kommer også hurtigt i snak med dem.
Jeg falder godt i snak med især to af dem, og efter vi har snakket i en halv times tid bliver jeg simpelthen lige nød til at vide hvad de hedder - og ved I hvad?
De hed: EMIL, EMIL & LASSE!!!

Og så magtede jeg altså ikke lige at charme videre på nogle som har samme navn som min søn og min eks .. CHRIST!

Hvor uheldig har man lov at være?? :O

GLÆDELIG BAGJUL, DERUDE!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Alberts/

haha damn også hihi

kunne lige se jeg fandt en som hedder det samme som min søn,

det var da noget af et chok at få?

Anmeld

26. december 2010

Aves..

Sees. skriver:

Åh men altså.. Jeg bliver simpelthen nød til at fortælle om min lille oplevelse, fra igår.

Jeg skulle, traditionen tro, i byen med pigerne som vi ALLE år har været 1. juledag.

Jeg er jo lige blevet alene med min søn EMIL igen, efter at LASSE valgte at smutte - Så derfor synes jeg det var okay lige at prøve og charme lidt igen. Om ikke andet så for at finde ud af, om jeg overhovedet var klar til at møde nye mennesker.

Mine veninder og jeg udseer os så et bord, hvor der sidder 3 fyrer, som ser rigtig søde ud, og vi kommer også hurtigt i snak med dem.
Jeg falder godt i snak med især to af dem, og efter vi har snakket i en halv times tid bliver jeg simpelthen lige nød til at vide hvad de hedder - og ved I hvad?

Og så magtede jeg altså ikke lige at charme videre på nogle som har samme navn som min søn og min eks .. CHRIST!

GLÆDELIG BAGJUL, DERUDE!

He he-.....hvor sjovt...kan så fortælle dig at jeg havde mere held i går-griner...

Anmeld

26. december 2010

Sees

Eva:) skriver:

He he-.....hvor sjovt...kan så fortælle dig at jeg havde mere held i går-griner...

DAMN YOU!!

Anmeld

26. december 2010

Aves..

Sees. skriver:

DAMN YOU!!

He he....nammanam...

Anmeld

26. december 2010

Sees

- skriver:

Ha ha, ja, så det da total turn off.

Bedre held næste gang

Men du havde da en god aften

MEGA TURN OFF!!

Men ja, det var en super hyggelig aften, trods dette

Anmeld

26. december 2010

LotteN

hehe, ej hovr sjovt..

Så kan du da heller ikke være mere uheldig.

Bedre held næste gang

Anmeld

26. december 2010

twinboys

Bedre held næste gang

Anmeld

26. december 2010

eElak

*LOOOOOL*

Det var da det jeg skulle have gjort i går.... Taget en tur i byen og finde noget... namme nam.... 

Det må blive til næste år.. 

Men ja - kæmpe TURN OFF!!!!!!!!!! 

Bedre held næste gang...

Anmeld

26. december 2010

Brams

Sees. skriver:

GLÆDELIG BAGJUL, DERUDE!

Måske var det virkeligt et tegn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.