julegave at jeg skal være store søster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. december 2010

ønskerbaby

min kæreste og jeg planlægger at få et barn men nu skal jeg være store søster HVAD TÆNKT JEG

min far og hans kæreste venter barn termin den 28 juni fortalt de jule aften til hele familie

ved ikke hvad jeg vil med det her min far har 4 børn er hendes den første men altså ja det er et chok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Aprilmor11

chelleb skriver:

min kæreste og jeg planlægger at få et barn men nu skal jeg være store søster HVAD TÆNKT JEG

min far og hans kæreste venter barn termin den 28 juni fortalt de jule aften til hele familie

ved ikke hvad jeg vil med det her min far har 4 børn er hendes den første men altså ja det er et chok

Skal man sige tillykke ?

Og held og lykke med projekt baby

Anmeld

26. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er da dejligt, at du skal være storesøster  Tillykke

Anmeld

26. december 2010

ønskerbaby

Aprilmor11 skriver:

Skal man sige tillykke ?

Og held og lykke med projekt baby

jamen altså tak er bare bange for jeg mere føler det er et par der har fået et barn og ikke at jeg er store søster til det

Anmeld

26. december 2010

Aprilmor11

chelleb skriver:

jamen altså tak er bare bange for jeg mere føler det er et par der har fået et barn og ikke at jeg er store søster til det

Måske du lige skal vænne dig til tanken .. Men din tur skal nok kommer

Anmeld

26. december 2010

ønskerbaby

Aprilmor11 skriver:

Måske du lige skal vænne dig til tanken .. Men din tur skal nok kommer

ja skal nok vænne mig til tanken men føler lidt jeg skal vent med selv og få børn nu hvor jeg skal være store søster

Anmeld

26. december 2010

Aprilmor11

chelleb skriver:

ja skal nok vænne mig til tanken men føler lidt jeg skal vent med selv og få børn nu hvor jeg skal være store søster

Jamen søde ven .. Det er jo ikke dig selv som har valgt og være storesøster .. Det skal da ikke være derfor at du ville vente .. Jeg syns at i bare skal fortsætte .. Selvfølgelig føler man som storesøster/bror at man skal passe på de mindste søskende, men det jo ikke nemt altid at være der for dem .. Jeg er sikker på at du nok skal klare det, tanken skak bare lige vænne sig til det .. Og måske jeres projekt baby lykkedes inden så længe og de får masser af glæde af hinanden

Anmeld

26. december 2010

SussieThyssen

Hehe..ja, man kan jo blive overrasket, men tænk på, at din fars kæreste sikkert har lige så stort et ønske om at blive mor, som du har, så når man ser det fra det perspektiv, så er det vel forståeligt nok.
Nu ved jeg jo ikke lige hvor gammel din far og hans kone er, men det er jo heller ikke det afgørende.
Jeg synes, du skal glæde dig med dem. Du vil ikke være den første der bliver storesøs som voksen, og du bliver heller ikke den sidste. 
Og i det mindste vil din nye lillebror/søster blive ældre end din egen, men det vil da være herligt, hvis de kan lege sammen.
Da min den ældste skulle have sin den første sagde hun til mig:
"Mor, nu får du ikke flere børn, for mine børn skal ikke være ældre end dine børn!"
Det fik mig sådan til at grine, men jeg kunne da berolige hende med, at det havde jeg heller ingen planer om, det kapitel var afsluttet
Jeg kan huske, jeg gik i skole med en pige, der fik en moster, da hun var 9-10 år..det syntes vi alle var meget interessant, og hun var ikke så lidt stolt selv LOL

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. december 2010

CarinaSB

Når chokket har lagt sig er jeg sikker på at du bliver glad .. Jeg fik en lillebror for 2 år siden ..jeg var 21 dengang .. og da min lillebror blev 1 år fik jeg min egen søn .. hehe .. jeg var bange for at jeg ikke ville få samme søskende føelse for ham som til mine andre søskende da han var så meget yngre end mig ... men han er bare min lillebror og jeg elsker ham lige så meget som de ander :)

Anmeld

26. december 2010

Lolli

Tillykke! Ja, mon ikke du vender dig til det. Der er 20 år mellem mig og min søster og det er da fantastisk. Jeg var flyttet hjemmefra da hun kom, så det var altid dejligt at se hende når jeg var hjemme. Man får et lidt anderledes forhold til sine søskende, når der er så mange år imellem og jeg synes det er skønt.

Men de kiggede godt nok noget i BR, da vi i foråret var inde for at købe fødselsdagsgave til min søster og min søn på 2 fortalte pigen ved kassen at det var til hans moster (der er 3 år imellem dem).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.