Venner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. september 2008

Anonym trådstarter

Jeg er bare lidt ked og ville høre jeres mening

har lært at kende en pige over nettet har snart skrevet sammen i et år, og vi har delt meget på både godt og ondt og jeg holder jo selvfølgelig osse af hende ,men det der er jeg synes altid det er mig der skal kontakte hende.
Vi har hjulpet hinanden igennem vægttab (med fast vejedag og måling en gang om mdr.) men hun skriver sjældent på dagen, og nogle gange kan der virkelig gå lang tid før jeg høre fra hende, og så skriver hun at hun har været syg osv... (det har jeg oplevet mange gange) eller osse er mailen gået istykker
Har prøvet flere gange om vi skulle mødes ,men hver gang kommer der undskyldninger ,men hun siger osse hun gerne vil mødes :-o.

Vi er begge på facebook og hvis vi begge er online kan jeg være heldig at få en kort besked fra hende og så forventer hun at få brev fra mig :-o
er det mon mig der forventer for meget?

jeg er ikke god til at møde nye mennesker :$ , og synes det er så svært at finde venner :(

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2008

twinboys

Så er det jo dejligt at du har os herinde... Så brug da os og skib hende...

Lad være med at kontakte hende og se hvornår hun kontakter dig eller om hun slet ikke gør... Hører du ikke fra hende er hun ikke værd at samle på...

Kom med i vores onsdagsvejning...

Jeg er lige startet i denne uge hos ww og jeg bruger mange af de søde piger herinde til at kunne holde hovedet koldt og ikke opgive min kur...

Mit mål er at komme ned på 70kg inden min fødselsdag den 13.november og inden juleaften at være under 65kg...

Hvis du gerne vil bruge mig og kæmpe sammen med mig så send mig et brev...

Jeg er der for dig...

Majbritt(H)

Anmeld

6. september 2008

Kloster

Hej Anonym.

Jeg synes ikke,du skal blive ved med at prøve at holde venskabet.
I mine ører lyder det til hun ikke værdsætter jeres venskab.

Giv hende luft og se om hunkommer tilbage. Gør hunikke, har hun ikke haft den samme interesse for venskabet, som du.

Kommer hun tilbage, har du givet hende lidt luft og tid, som et venskab også kan have behov for nogle gange.

(H)
Kloster

Anmeld

6. september 2008

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar

Det varmede

og ja nogle gange har et venskab brug for en pause ;), synes bare vores venskab meget af tiden har været på hendes principper .

Knus

Anmeld

6. september 2008

Kloster

Anonym skriver:

Tak for jeres svar

Det varmede

og ja nogle gange har et venskab brug for en pause ;), synes bare vores venskab meget af tiden har været på hendes principper .

Knus

Hej igen.

Ja når du føler, venskabet oftest har været på hendes primisser, er det nu nok heller ikke et venskab for dig og dine behov. Men jeg synes, du skal se tiden lidt an og til sidst gider man bare ikke "kæmpe" mere.

(H)
Kloster

Anmeld

6. september 2008

charlottekri

lad det være hende der kontakter dig fremover, og brug dit krudt andetsteds; det vil kun være godt for dig.
(H)

Anmeld

6. september 2008

Mathilde

Hej Anonyme

Jeg synes, ligesom de andre, at du skal prøve at lade være med at kontakte hende og se hvad der sker... Måske ender det med at hun kontakter dig og mærker på egen krop hvordan det er at blive "svigtet".... Måske er der en grund til at hun ikke kontakter dig som du ikke kender til?
Men jeg kan godt forstå at det er svært, for man kommer jo tæt på hinanden når man deler glæder og sorger.

Et venskab er ikke et rigtigt venskab, hvis det kun er på den enes primisser...

(H)Mathilde

Anmeld

6. september 2008

Anonym trådstarter

Mathilde skriver:

Hej Anonyme

Jeg synes, ligesom de andre, at du skal prøve at lade være med at kontakte hende og se hvad der sker... Måske ender det med at hun kontakter dig og mærker på egen krop hvordan det er at blive "svigtet".... Måske er der en grund til at hun ikke kontakter dig som du ikke kender til?
Men jeg kan godt forstå at det er svært, for man kommer jo tæt på hinanden når man deler glæder og sorger.

Et venskab er ikke et rigtigt venskab, hvis det kun er på den enes primisser...

(H)Mathilde

Hej

Ja det er rigtigt der kan selvfølgelig være grunde til hun ikke skriver ( Men jeg har oplevet det så mange gange )
Og jeg bliver såret hver gang (eller osse er hun bare kronisk syg ) .
Må se hvad hun skriver næste gang hvis hun ellers skriver.

Vil prøve at lad hende være ,men det er selvfølgelig svært da vi osse har delt meget (men jeg har jo nok altid håber på vi kunne blive mer ind internet veninder );)

(H) (H) (H) til alle

Godt i er herinde :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.