Totalt nede idag... Hvad mener i?? Hvordan var det hos jer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. december 2010

ønskebørn74

Jeg har haft vildt ømme bryster juleaften med... Lidt igår og idag ikke en sgykke af noget... Er bange for at det ikke er lykkedes...

Hvordan var det for jer fra Ægoplægningen frem til testdag??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Rosa

Øv da, hvor træls - jeg sender da lige dine bryster en kærlig tanke 

Anmeld

26. december 2010

ønskebørn74

Rosa skriver:

Øv da, hvor træls - jeg sender da lige dine bryster en kærlig tanke 

Takker søde... Ved ikke hvorfor at der blev oprettet 2 af samme tråd??

Anmeld

26. december 2010

Rosa

ønskebarn74 skriver:

Takker søde... Ved ikke hvorfor at der blev oprettet 2 af samme tråd??

Det sker hvis man liiige kommer til at dobbeltklikke på "opret tråd" - har været der selv 

Anmeld

26. december 2010

Tropez

ønskebarn74 skriver:

Jeg har haft vildt ømme bryster juleaften med... Lidt igår og idag ikke en sgykke af noget... Er bange for at det ikke er lykkedes...

Hvordan var det for jer fra Ægoplægningen frem til testdag??

Søde det er helt naturligt det der sker, det er fordi de fleste hormoner er ved at være ude af kroppen du skal tænke på det er først nu at ægget sætter sig fast, så alt hvad du har følt indtil nu har været snyd.

Det er først om en uge ca at der vil kunne komme tegn på en mulig graviditet, så prøv at slappe af og tænk ikke så meget over det, det gør det kun værre at du fokuserer så meget på din krop.

men alt held og lykke med rugningen 

Anmeld

26. december 2010

ønskebørn74

Tropez skriver:

Søde det er helt naturligt det der sker, det er fordi de fleste hormoner er ved at være ude af kroppen du skal tænke på det er først nu at ægget sætter sig fast, så alt hvad du har følt indtil nu har været snyd.

Det er først om en uge ca at der vil kunne komme tegn på en mulig graviditet, så prøv at slappe af og tænk ikke så meget over det, det gør det kun værre at du fokuserer så meget på din krop.

men alt held og lykke med rugningen 

TAKKER SØDE!!!! HAR I EN GOD FERIE?? WEEE, HAR PER HJEMME TIL D. 6... HAN SKAL KUN PÅ VAGT D.1...

LENE

Anmeld

26. december 2010

Sujan

Har ingen erfaring men håber for dig at det lykkes... Og at det bare er fordi du lægger mærke til alt:-)

Har fulgt dig og krydser sådan fingre for dig

Skal nok selv snart igang med behandling og håber snart på at det lykkes for alle os som kæmper en lang kamp

Anmeld

26. december 2010

Tropez

ønskebarn74 skriver:

TAKKER SØDE!!!! HAR I EN GOD FERIE?? WEEE, HAR PER HJEMME TIL D. 6... HAN SKAL KUN PÅ VAGT D.1...

LENE

Ja vi har en god ferie jeg skal lige arbejde på tirsdag så har jeg fri til den 4 det er meget rart er meget spændt på at skulle starte på job igen og håber min ferie forbliver laaang gidder ikke afsted igen

Anmeld

27. december 2010

håber snart det er os

hej søde

håber det går bedre i dag

jeg synes godt nok tiden går langsom der er mange dage til vi kan teste

knuz

Anmeld

27. december 2010

ønskebørn74

håber snart det er os skriver:

hej søde

håber det går bedre i dag

jeg synes godt nok tiden går langsom der er mange dage til vi kan teste

knuz

Helt enig!!! Hvordan har du det?? Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.