kontrol scanning imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. december 2010

sandramor

ja som overskriften siger skal jeg imorgen til kontrol scanning.... blir scannet hver 14 dag for at tjekke det hele er som det skal være og at den lille blob vokser som den skal...... og imorgen skal kæresten med for første gang og han glæææææder sig simpelhen så meget!!!

men puuuuh er godt nok en smule nervøs...... ikke at jeg absolut tror der er noget galt eller at den lille blob er gået til..... men man tænker det nok bare ekstra meget op til en scanning eller?????......

hvordan har i oplevet det??? har i også været ekstra nervøse op til scanning??? sys jeg tænker meget over det nu hvor det nærmer sig... trods jeg har set den lille blobs hjerte blinke løs 3 gange allerede trods jeg kun lige er gået ind i uge 9.........

og tænker også at WOOOW min mave er bare næsten ikke vokset.... hvis jeg prøver at trække maven ind er maven stort set flad  men det er vel meget individuelt hvor meget og hvor hurtigt maven vokser??....

knuuuus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

misse198

Hej.

først og fremmest stort tillykke med graviditeten.

Det er helt normalt at have de tanker lige op til selve scannings dagen, og man slapper først af når man igen får set det lille vidunder på skærmen og hjertet slår.

Jeg venter mit 3 barn og alle 3 gange har jeg været så nervøs og tror og ved da bestemt at der er mange der har det lige så..

med hensyn til maven, er det meget forskelligt hvordan vi vokser og hvor hurtig det går, min mave var stor da jeg var fra uge 9-14. men nu er den knap så stor,(17 uger er jeg nu) tror bare man skal være glad for at vi ikke er så store lige pt, for at rande rundt med en kæmpe mave er heller ikke særlig sundt for ens ryg, men forstår dig godt..

Knuser og tanker til dig

Anmeld

26. december 2010

mor til 2 skønne piger .

sandramor skriver:

ja som overskriften siger skal jeg imorgen til kontrol scanning.... blir scannet hver 14 dag for at tjekke det hele er som det skal være og at den lille blob vokser som den skal...... og imorgen skal kæresten med for første gang og han glæææææder sig simpelhen så meget!!!

men puuuuh er godt nok en smule nervøs...... ikke at jeg absolut tror der er noget galt eller at den lille blob er gået til..... men man tænker det nok bare ekstra meget op til en scanning eller?????......

hvordan har i oplevet det??? har i også været ekstra nervøse op til scanning??? sys jeg tænker meget over det nu hvor det nærmer sig... trods jeg har set den lille blobs hjerte blinke løs 3 gange allerede trods jeg kun lige er gået ind i uge 9.........

og tænker også at WOOOW min mave er bare næsten ikke vokset.... hvis jeg prøver at trække maven ind er maven stort set flad  men det er vel meget individuelt hvor meget og hvor hurtigt maven vokser??....

knuuuus herfra

self har bebsi det godt  , og min mave begyndte også først a vokse i uge 17 cirka , og tænkte det samme som dig a der var noget galt , men på den anden side som jeg tænkte og som hjalp mig hvorfor skulle det hele ikke være okey ? . men  for dig .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.