Zafiiiiiiir (og alle andre) giv mig lige et skulderklap :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. december 2010

mariamiss6

Jeg har idag lavet en opbagt sovs, med snask fra en steg, for FØRSTE gang EVER!!!!

Og den blev GOD!!! !

Okay, jeg må nok indrømme at mine kundskaber ved komfuret er MEGET begrænsede Og især min viden om hvordan man fikser lækker smagfuld mad, er voldsomt begrænset

Jeg laver altid de samme retter, med enten bearnaise, eller café de paris/bearnaise sovs til... :S

Nåh men sidst jeg lavede en skinkeculotte marineret i barbecue valgte jeg at gemme snasket til en anden god gang så det røg i et par bægre, og så en tur i fryseren....

Idag skulle vi så have denne skinkeculotte med barbecue marinade igen, og jeg besluttede at overskuddet til at kaste sig ud i sovs af samme slags var der idag

Så det gjorde jeg... indrømmet, jeg spurgte mig for på facebook, og fik mange gode råd, men endte alligevel med at gøre det på den måde som jeg mente var rigtig, og også nogen lunde svarende til det facebook brugere foreslog

1 klat margarine smeltet og pisket til fast masse med lidt mel.
tilføjet en frossen klump steg-snask-halløj fra sidste gang.
tilsat den lille slat mælk jeg havde (ikke nok til bearnaise)
kogt op, tild en var for tyk :S
tilsatte da lidt vand, til jeghavde den ønskede konsistens på sovsen, og så kogt op igen. Smagt til med salt og pebber, og lidt barbecue krydderi :D

Smagte fantastisk :D

og var skide god til mine ris :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Fru Dinesen

Stoooooor pige  

Knuss Linda 

Anmeld

26. december 2010

Dot D

FLOOOOOOT også smager  det jo godt

Anmeld

26. december 2010

mariamiss6

Hehe taaark piger, jeg er meget stolt

Anmeld

26. december 2010

Zafir

hihihihi... tillykke. man kan heller ikke leve uden at kunne lave en ordenlig sovs

Anmeld

26. december 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

hihihihi... tillykke. man kan heller ikke leve uden at kunne lave en ordenlig sovs

Hehe, det er da ellers gået fint for mig med bearnaise ind til videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.