jeg bliver nød til at spøger..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. december 2010

maria1988

heeej  jeg er i 7uge og jeg har rigtigt mange smeter i min mave og har op kast også og jeg er meget tyk allrede.

hormonerne flyver rundt jeg er sur og er ked af det og det er helt vildt..

og jeg ved ikke om det er normalt når jeg ikke er så langt henne??

og har rigtigt ondt i maven og jeg err rigtigt bange for og miste det?

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Fru'Rugaard

Tror at det er meget normalt- der er jo mange der finder ud af at de er gravid netop på grund af de mange humørsvingninger, så tror det er meget normalt.. og ondt i maven, er osse normalt også mens lign. smerter

Tillykke med graviditeten

Anmeld

26. december 2010

JuelZ

jeg havde også mange smerter/har også mange smerter endnu i maven, og mine humørsvigninger er helt gået i koks, kan slet ikke styre det nogen gange ! og det er meget normalt for din krop får pludselig en del mere at arbejde med... og føleleserne er helt i vejret

Anmeld

27. december 2010

maria1988

mange tak for jers svar.

jeg bbegyndte og bløde i går så det var ikke så godt men jeg tog til lægen i dag og det fik jeg en henvisning til syghuset hvor jeg fik lov til at se den meget lille baby og fik afvide at jeg ikke hade mistet det. men det var ikke så stort som det skal værer jeg er 7+4 henne nu og det lige en det er i 5uge. og de kunne ikkke se hjerte slå så jeg er da lidt bange for om det er døt elller det er fordi at jeg ikk er så længt henne så de ikke kan se den endnu men ejg skal der ud igen den 5/1-!! og se på igen

HÅBER bare ikke jeg mister det...

Anmeld

5. januar 2011

maria1988

så nu har jeg været på syghset og vi kunne se hjertet i dag jubii er helt vildt glad men vægen og syghuset er ikk ening om hvor lange jeg er henne hehe

Anmeld

5. januar 2011

Fru'Rugaard

maria1988 skriver:

så nu har jeg været på syghset og vi kunne se hjertet i dag jubii er helt vildt glad men vægen og syghuset er ikk ening om hvor lange jeg er henne hehe

Ej hvor godt for jer
Tillykke med det
Hvor langt tror du så selv at du er henne?

Rikke - Mor til Maja på 9 mdr.

Anmeld

6. januar 2011

maria1988

jamen tak søde jamen jeg tror jeg er de der 7-8 uger henne

Anmeld

7. januar 2011

maria1988

har været på lægevagten og på sygehuset og jeg tabte mig barn i går nat da kl var 00:40

Anmeld

7. januar 2011

Faith

maria1988 skriver:

har været på lægevagten og på sygehuset og jeg tabte mig barn i går nat da kl var 00:40

Åh nej det gør mig meget ondt! Det må være noget af det værste at opleve

Anmeld

7. januar 2011

Aprilmor11

maria1988 skriver:

Åhh, det er jeg ked af at høre ..

Det er ikke sjovt, jeg ventede selvv tvillinger første gang, men tabte og det er bestemt ikke sjovt, men er sikker på at det nok skal komme igen og det går meget bedre ..

Mange kram herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.