Babypude/juniorpude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

890 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. december 2010

Fru'Rugaard

Hejsa!

Hvornår begyndte i at bruge babypude?
Min sp siger ved 1 årsalderen, men ville lige hører om der er nogen der har brugt den hele tiden, eller om nogle børn har taget skade?

Rikke - Mor til Maja på 9 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Mor-til-asta-09

Fru'Rugaard skriver:

Hejsa!

Min sp siger ved 1 årsalderen, men ville lige hører om der er nogen der har brugt den hele tiden, eller om nogle børn har taget skade?

Hejsa... Herhjemme bruger asta stadig ikke pude.. og hun er 16 mdr nu.. Men grunden til hun ikke gør, er pga hun alligevel ikke ligger på den.. og synes hun bliver viklet ind når den er der...

Anmeld

26. december 2010

Fru'Rugaard

Mor-til-asta-09 skriver:

Hejsa... Herhjemme bruger asta stadig ikke pude.. og hun er 16 mdr nu.. Men grunden til hun ikke gør, er pga hun alligevel ikke ligger på den.. og synes hun bliver viklet ind når den er der...

Ja okay- men de sover vel os fint uden, men tænker bare at på et eller andet tidspunkt ska de vel vænnes til den

Rikke - Mor til maja på 9 mdr.

Anmeld

26. december 2010

Mor-til-asta-09

Fru'Rugaard skriver:

Ja okay- men de sover vel os fint uden, men tænker bare at på et eller andet tidspunkt ska de vel vænnes til den

Rikke - Mor til maja på 9 mdr.

Ja det skal de.. men ligger børnene nu så uroligt, at de alligevel ikke bruger den, og bliver viklet ind i den.. så vil jeg hellere undvære, og vænne dem til den senere

Anmeld

26. december 2010

Fru'Rugaard

Mor-til-asta-09 skriver:

Ja det skal de.. men ligger børnene nu så uroligt, at de alligevel ikke bruger den, og bliver viklet ind i den.. så vil jeg hellere undvære, og vænne dem til den senere

Ja det ville jeg nok også

Men tak for svar i hvertfald

Anmeld

26. december 2010

Brams

Fru'Rugaard skriver:

Hejsa!

Lærke er 14 mdr. og hun bruger ikke pude endnu selv om vi har 2 liggende - mener man siger at de ikke behøver en pude før de er omkring 2 år

Anmeld

26. december 2010

Fru'Rugaard

Brams skriver:

Lærke er 14 mdr. og hun bruger ikke pude endnu selv om vi har 2 liggende - mener man siger at de ikke behøver en pude før de er omkring 2 år

Okay, så er der masser af tid
-det er bare lige rart at vide

Anmeld

26. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina er 1 år og 9 mdr. og hun bruger ikke pude selvom den ligger i hendes seng. Luka er 3 år og han er begyndt, at bruge sin pude

Anmeld

26. december 2010

Brams

Fru'Rugaard skriver:

Okay, så er der masser af tid
-det er bare lige rart at vide

Ja lige præcis

Anmeld

26. december 2010

Skouboe

Freja har brugt pude sinde hun var ca 1 år og Silja siden hun var et par uger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.