Lidt trist...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

841 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. december 2010

Anonym trådstarter

Hej alle..

håber at i kan hjælpe mig...

Jeg er gravid 17+1 mit problem er min ene søster som også er gravid, hun venter en dreng- hvilke jeg er utrolig stolt over hun gør, for hun har piger i forvejen det der er i det er at hun har overvejet at kalde deres dreng for det samme som vi har talt om ( Hun har vidst siden jeg vente mig hvad vores skulle hedde) jeg ved dog ikke hvad køn min baby er endnu, men venter jeg en dreng kan jeg mærke at jeg bliver skuffet, ikke på babyen men på min søster..

Ved i sikkert tænker at der er mange andre navne at tage af og det har i heldigvis os ret i, men kender i det at man er fast besluttet??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Aprilmor11

Anonym skriver:

Hej alle..

håber at i kan hjælpe mig...

Jeg er gravid 17+1 mit problem er min ene søster som også er gravid, hun venter en dreng- hvilke jeg er utrolig stolt over hun gør, for hun har piger i forvejen det der er i det er at hun har overvejet at kalde deres dreng for det samme som vi har talt om ( Hun har vidst siden jeg vente mig hvad vores skulle hedde) jeg ved dog ikke hvad køn min baby er endnu, men venter jeg en dreng kan jeg mærke at jeg bliver skuffet, ikke på babyen men på min søster..

Ved i sikkert tænker at der er mange andre navne at tage af og det har i heldigvis os ret i, men kender i det at man er fast besluttet??  

Kender det godt Så kan sagtens følge dig, hvor langt er din søster henne ?

Anmeld

26. december 2010

Anonym trådstarter

Min søster er 20-21 uger henne nu. så. men det skal ikke forstås på den måde at jeg ikke er glad på deres vejne for det er jeg virkelig af hele mit hjerte, men er skuffet over at de vidste hvad vores skal hedde uanset køn vi får og de så overvejer det samme..

Anmeld

26. december 2010

Aprilmor11

Anonym skriver:

Min søster er 20-21 uger henne nu. så. men det skal ikke forstås på den måde at jeg ikke er glad på deres vejne for det er jeg virkelig af hele mit hjerte, men er skuffet over at de vidste hvad vores skal hedde uanset køn vi får og de så overvejer det samme..

Forstår godt hvad du mener ..

Men når i er så tætte på hinanden kunne du jo være smart at holde barnedåb før dem ? Men kan godt forstå at det er svært og især når det er ens egen søster .. Har du fortalt hende hvordan du har det med det , og at du syns at det er unfair ?

Anmeld

26. december 2010

Fru'Rugaard

Kan du ikke snakke med hende om det?- er du kommet på navnet først? Hun kan vel forstå at du bliver ked af det, det er trodsalt dit første barn jo, det er det jo ikke med hende..

Rikke - Mor til Maja på 9 mdr.

Anmeld

26. december 2010

Anonym trådstarter

Min søster har altid være den der har fået opmærksomhed omkring alt hvad hun fortager sig, og jeg ved at hvis jeg får sagt noget til hende om hvad jeg føler så vil hun først bruge navnet og derefter sige til alle at vi har brugt deres søns navn hvikle hun ikke har noget imod, men jeg føler bare at jeg vil ha vores egen navn til vores barn.   men ved først i starten af januar hvad køn babyen har, så et eller andet sted skal jeg jo heller ikke brokke mig eller være skuffet når jeg intet ved.. meen jaa...

Anmeld

26. december 2010

Anonym trådstarter

ja jeg kom på navnet som den første, sagde det allerede da jeg var  uger henne for der spurgte hun mig ad.. det er mit det 3 barn jeg venter, men pyt det er vel det samme???

Anmeld

26. december 2010

Aprilmor11

Anonym skriver:

Min søster har altid være den der har fået opmærksomhed omkring alt hvad hun fortager sig, og jeg ved at hvis jeg får sagt noget til hende om hvad jeg føler så vil hun først bruge navnet og derefter sige til alle at vi har brugt deres søns navn hvikle hun ikke har noget imod, men jeg føler bare at jeg vil ha vores egen navn til vores barn.   men ved først i starten af januar hvad køn babyen har, så et eller andet sted skal jeg jo heller ikke brokke mig eller være skuffet når jeg intet ved.. meen jaa...

Du kunne evt. forslå at hvis det er en pige du får, jamen så må hun godt, men om i ikke kunne aftale at du kunne få det navn som du har valgt , hvis det bliver en dreng .. Det er din søster så det må hun da kunne forstå ? Forstår godt at du ville have dit " eget " navn til dit barn, for jeres børn kommer jo nok til at gå tæt på hinanden ..

Anmeld

26. december 2010

Aprilmor11

Anonym skriver:

ja jeg kom på navnet som den første, sagde det allerede da jeg var  uger henne for der spurgte hun mig ad.. det er mit det 3 barn jeg venter, men pyt det er vel det samme???

Jah det er det helt bestemt

Anmeld

26. december 2010

Anonym trådstarter

Det havde jeg ikke tænk på at jeg kunne sige.. -Tak..

Min søster giver dog aldrig slip på noget hvis hun først har sat sig for noget, men det er da et forsøg hver.

Det gør de ja, nok os derfor jeg føler skuffelsen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.