vi faldt ned ad trappen:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.395 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. december 2010

merle2010

ja mig og merle faldt ned ad trappen idag.. jeg havde merle på armen, og så glad jeg på trappen og faldt ned med hende

heldigvis landede hun på min mave.. men jeg slog mig noget så grusomt på lænden og ryggen vi begyndte begge at græde og far måtte trøste os begge.. sikke en forskrækkelse det var..

men GODT der ikke skete noget med hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Fru Dinesen

AV for ¤#"%&# .... håber du kommer oven på Puhhaaa for det gør godt nok nas sådan en tur ...

Godt der ikke skete noget med Prinsesse Merle 

Knusss Linda 

Anmeld

26. december 2010

Diana...

Åhh puha en forskrækkelse godt der ikke skete jer noget. 

Anmeld

26. december 2010

Nattøs

merle2010 skriver:

ja mig og merle faldt ned ad trappen idag.. jeg havde merle på armen, og så glad jeg på trappen og faldt ned med hende

heldigvis landede hun på min mave.. men jeg slog mig noget så grusomt på lænden og ryggen vi begyndte begge at græde og far måtte trøste os begge.. sikke en forskrækkelse det var..

Ej hvor trist, men synes jeg høre tit, at folk falder med deres børn. Kæresten sidder lige nu og tækker om en oplevelse omkring, hvor hans barn faldt ned af en trappe to gange, engang var åbenbart ikke nok.'

Men er glad fordi at det ikke blev værre end det var.

Anmeld

26. december 2010

merle2010

Nattøs skriver:

Ej hvor trist, men synes jeg høre tit, at folk falder med deres børn. Kæresten sidder lige nu og tækker om en oplevelse omkring, hvor hans barn faldt ned af en trappe to gange, engang var åbenbart ikke nok.'

Men er glad fordi at det ikke blev værre end det var.

tak.. snøft... jeg har sindsygt ondt.. og børnene bliver passet idag fordi vi skal ud og hygge os.. og så falder man og slår sig så grusomt.. det er bare typisk

Anmeld

26. december 2010

Nattøs

merle2010 skriver:

tak.. snøft... jeg har sindsygt ondt.. og børnene bliver passet idag fordi vi skal ud og hygge os.. og så falder man og slår sig så grusomt.. det er bare typisk

Håber du kan bide smerterne i dig og få en hyggelig aften med manden?

Anmeld

26. december 2010

merle2010

Nattøs skriver:

Håber du kan bide smerterne i dig og få en hyggelig aften med manden?

jeg skal bare have nok alkohol, så dæmper smerterne sig vel... hehe.. ej vi skal nok få en god aften, og så skal vi sove LÆNGE imorgen.. juhuuuu

Anmeld

26. december 2010

B&J

åhhh nej dog men godt du var merles rednings kvinde.... men er ked af du slog dig så meget håber snart i begge har det okay igen godt i havde farmand der kunne trøste jer

Anmeld

26. december 2010

Dansker i England

Åh nej dog. Det er bare så stor en forskrækkelse at falde med de små pus. Godt der ikke skete noget med hende. Håber, du får det bedre snart. Knus

Anmeld

26. december 2010

Mor-til-asta-09

merle2010 skriver:

Åh nej dog.. godt der ikke skete jer noget alvorligt... Er altid noget træls noget med trapper.. hader dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.