Jeg må indrømme at jeg heller ikke rigtigt ved hvordan det overhovedet lykkes os at få tingene til at hænge sammen herhjemme lige nu, men på en eller anden måde lykkes det alligevel.
Silja faldt i søvn her til aften efter at hun havde ligget og nusset sengeranden i 20 minutter og Freja sover nu endeligt, efter jeg har givet hende en 250 mg panodil stikpille. Nu håber vi så bare at natten bliver rolig.
Jeg har mest af alt lyst til at gemme mig under dynen i 3 måneder og glemme alt om at verden eksisterer, men desværre glemmer verden ikke så let. Jeg orker bare ikke at gå fra det ene syge barn til det andet og tilbage igen. Jeg har konstant et barn i armene/på skødet eller hængende om benet, og ofte er det også et der skriger - og i Silja's tilfælde kører det snart på 5. måned.
Jeg ved snart ikke hvad der er værst.. bekymringen for Silja fordi hun skal i fuld narkose, eller frygten for at det ikke virker med de dræn? Så ved jeg virkelig ikke hvad jeg stiller op... Lige nu klynger jeg mig til tanken om at det bliver bedre når drænene kommer, men hvad hvis det ikke gør? Jeg er SÅ bange for at jeg ikke kan rumme hende hvis det fortsætter...
Søde ven, jeg forstår godt tankerne, bekymringerne og frygten for at man lige pludselig kolapser med et brag.
Men som du selv skriver, uden at kunne se eller forstå hvordan, så får I det på én eller anden mærkelig måde til at køre derhjemme alligevel. Men GU' ER DET PISSE HÅRDT ...og det er så hér at du endelig skal bruge os til at læsse af hos, til at sige
#)#&¤
Og så rummer man faktisk rigtig, rigtig, rigtig meget mere, end man nogensinde ville have anet om sig selv, når det kommer til ens egne børn.
Men jeg forstår godt din afmagt og frustration - det gør jeg virkelig!
Jeg håber rigtig meget for Jer alle sammen, at det snart bliver bedre, at I må komme ovenpå igen, og især - at det vil gøre en verden til forskel, når Silja får lagt dræn ....lille stakkel.
Sender dig lige noget visuel EKTRA-styrke, et knus og en masse bedring