Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
er det normalt og have ondt i ribbene, det er som om de bliver revet af det kommer og går hele tiden og den eneste måde jeg ikke kan mærke det rigtigt på det er når jeg ligger på siden..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har ondt i højre side af mine ribben med jævne mellemrum... Jeg vendte det med lægen, og han sagde det var fordi at livmoderen var begyndt at fylde godt, og trykkede alt andet i maven op mod ribbenene... hvor langt er du henne???
Fru'Rugaard skriver: Det er fordi at barnet sparker op under dine ribben, og fordi at barnet fylder så meget nu, at den ligger og skubber til dine ribben.Rikke - Mor til Maja på 9 mdr.
Det er fordi at barnet sparker op under dine ribben, og fordi at barnet fylder så meget nu, at den ligger og skubber til dine ribben.Rikke - Mor til Maja på 9 mdr.
birthee skriver: Jeg har ondt i højre side af mine ribben med jævne mellemrum... Jeg vendte det med lægen, og han sagde det var fordi at livmoderen var begyndt at fylde godt, og trykkede alt andet i maven op mod ribbenene... hvor langt er du henne???
ja det er mest højre side.. jeg er 34+1
Fru'Rugaard skriver: Grunden er også det som birthee skriver
Grunden er også det som birthee skriver
okay tak for hjælpen..
mrsricki93 skriver: okay tak for hjælpen..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128