Hej tøser..
Har bare brug for at fortælle det.. kan simpelthen ikke lade vær med at tænke på det..
Min søn blev hentet d. 23 til og jeg får ham først hjem igen d. 30.
Første nat gik helt fint... drømte gode drømme. Kan altid huske hvad jeg drømmer næsten til mindste detajle.
Natten til 1. juledag startede mareridtet så. Jeg drømte jeg havde afleveret Mikkel om morgenen i børnehaven som jeg plejer. Vi var kørt på arbejde og lige pludselig får jeg at vide at Mikkel har forlad børnehaven, nogen har ladet lågen stå åben. Det er stadig vinter og møg koldt og det er ved at være morkt. Vi leder og leder efter ham, politiet leder men han er ingen steder. 
I min drøm hænger der kæmpe billeder af ham på væggene og der kører små smalfilm af ham over det hele. Vi finder ham ikke og himmel og hav er sat igang... Så vågner jeg..
Har det rigtig ubehageligt men puha bare en drøm....
Nåh men natten til idag drømmer jeg så videre, præcis hvor jeg stoppede igår.. nu er vi rundt og bede alle om at kigge i deres udhuse, skurer isv hvis han skulle ligge der.. vi stikker pinde i snedriverne for at se om han ligger der... 
En kvinde siger til mig " hvis det ikke havde været din søn havde det været en andens" Jeg kan huske jeg bare stå mundlam. Bagefter får jeg at vide en anden lille dreng også er forsvundet ud i kulden... og så vågner jeg igen.
Jeg synes det er super underligt jeg drømmer at han dør/bliver væk og nok er død hver gang han er hos sin far til mere end 2 overnatninger. Jeg er ret sikker på jeg drømmer videre igen i nat.. og åhh hvor jeg ike gider.. jeg er helt fra den når jeg vågner.
Ville egentlig bare af med mine tanker omkring det.. og høre om det er normalt at have det drømme som er så virkelige!?

Anmeld