Baby alarm til værelset / tilbud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.036 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. december 2010

heidi30

Så skal Malte ind på sit eget værelse når nytåret er overstået. Derfor vil jeg gerne have en babyalarm, som permanent står inde på værelset.

Jeg har kigget lidt på Phillips / Avent, men synes nu det er mange penge.

Nogen som ved om de kommer på tilbud her i Januar eller ved hvor de er billigere?

God bag - jul til alle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

FamilenStorm

heidi30 skriver:

Så skal Malte ind på sit eget værelse når nytåret er overstået. Derfor vil jeg gerne have en babyalarm, som permanent står inde på værelset.

Nogen som ved om de kommer på tilbud her i Januar eller ved hvor de er billigere?

God bag - jul til alle 

Altså nu bruger vi selv SuperNova, men har hørt at dem i Harald Nyborg skulle være super gode også...

Anmeld

26. december 2010

God bag - jul til alle 

Den havde jeg, inden jeg købte en Padwico, og jeg var fint tilfreds med den.. Men hvis det bare er en der skal stå fast et sted, hvad så med at købe en brugt?? Du kan sagtens finde nogle gode nogle..

http://www.trendsales.dk/annoncer/phillips-babyalarm-phillips-sdc463-med-digitalt-signal/19548650?pn=4&rt=ssr&search=babyalarm&status=1

http://www.trendsales.dk/annoncer/phillips-baby-alarm/19566065?pn=3&rt=ssr&search=baby+alarm&status=1

Stine og Lisa.

Anmeld

26. december 2010

heidi30

Heidibh skriver:

Altså nu bruger vi selv SuperNova, men har hørt at dem i Harald Nyborg skulle være super gode også...

Hej,

ja, dem kiggede jeg også på. Men min kæreste har googlet dem og der stod en masse om at de afgiver en del mere stråling end andre alarmer så har fået forbud mod at købe dem .

Anmeld

26. december 2010

heidi30

Tilmeldt skriver:

Den havde jeg, inden jeg købte en Padwico, og jeg var fint tilfreds med den.. Men hvis det bare er en der skal stå fast et sted, hvad så med at købe en brugt?? Du kan sagtens finde nogle gode nogle..

http://www.trendsales.dk/annoncer/phillips-babyalarm-phillips-sdc463-med-digitalt-signal/19548650?pn=4&rt=ssr&search=babyalarm&status=1

http://www.trendsales.dk/annoncer/phillips-baby-alarm/19566065?pn=3&rt=ssr&search=baby+alarm&status=1

Stine og Lisa.

Ja, det er selvfølgelig rigtigt. Jeg prøver lige at tage en kigger på dem.

Tak for ideen 

Anmeld

26. december 2010

Mi

Jeg har lige sat to sæt til salg, vi bruger nemlig ikke vores længere. Kig på min profil, så finder du dem, hvis det har interesse.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

26. december 2010

heidi30

MarianneSonne skriver:

Jeg har lige sat to sæt til salg, vi bruger nemlig ikke vores længere. Kig på min profil, så finder du dem, hvis det har interesse.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Hej,

jeg har lige fundet nogle på dba til 95 kr.  Men hvis de er solgt vender jeg måske tilbage. Det gør nemlig ikke noget de skal stå i oplader da det jo som sagt er til børneværelse og soveværelse.

Tak for dit svar.

Anmeld

27. december 2010

FamilenStorm

heidi30 skriver:

Hej,

ja, dem kiggede jeg også på. Men min kæreste har googlet dem og der stod en masse om at de afgiver en del mere stråling end andre alarmer så har fået forbud mod at købe dem .

Det kan der selvfølgelig godt være noget om.. Så det kan jeg da egentlig godt forstå at du har fået

Anmeld

27. december 2010

bøgelund

heidi30 skriver:

God bag - jul til alle 

vi har købt de phillips /avent alarmer nye på e-bay..

næsten halv pris, ved siden af priserne i butikkerne.. tror vi gav mellem 600 og 700 kr for dem inkl. fragt.. og det var den her model: 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. december 2010

heidi30

bøgelund1 skriver:

vi har købt de phillips /avent alarmer nye på e-bay..

næsten halv pris, ved siden af priserne i butikkerne.. tror vi gav mellem 600 og 700 kr for dem inkl. fragt.. og det var den her model: 

og dem er I glade for?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.