Jeg er simpelthen SÅ ked af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

989 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. december 2010

Anonym trådstarter

Min svigermor har været her i julen hun ankom den 23 og tog hjem igår den 25 dec, inden hun skulle afsted snakkede vi om noget jeg husker ikke præcist hvad men da hun så siger ja du har jo også truet dine børn et par gange imens jeg har været her, underforstået at jeg ville give dem en røvfuld jeg var målløs og sad og tænkte over hvad hun dog kunne have hørt for det var bestemt ikke det hun troede hun havde hørt jeg har haft ondt i maven og tænkt meget på det, jeg har så været nødt til at skrive en sms til hende da jeg simpelthen ikke vil have det hængende på mig i den skrev jeg:
Hej XXX tak for sidst, jeg er nødt til at sige at du har hørt forkert med at jeg sku have truet mine børn med en røvfuld, jeg har tænkt over det og haft ondt i maven for d ku jeg ik drømme om, bare lige for at få ryddet den misforståelse af vejen, det må være noget andet du har hørt.

Min svigermors og mit forhold har været MEGET anspændt og i en periode på flere år var hun ikke velkommen i vores hjem, jeg er simpelthen parat til at droppe kontakten igen da jeg ved at hun vil få lavet en kæmpescene ud af den sms jeg har sendt, men jeg var nødt til det for at få renset mig selv, hvad synes i og hvad havde i gjort
Håber i andre har haft en bedre jul end jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

twinboys

Anonym skriver:

Min svigermor har været her i julen hun ankom den 23 og tog hjem igår den 25 dec, inden hun skulle afsted snakkede vi om noget jeg husker ikke præcist hvad men da hun så siger ja du har jo også truet dine børn et par gange imens jeg har været her, underforstået at jeg ville give dem en røvfuld jeg var målløs og sad og tænkte over hvad hun dog kunne have hørt for det var bestemt ikke det hun troede hun havde hørt jeg har haft ondt i maven og tænkt meget på det, jeg har så været nødt til at skrive en sms til hende da jeg simpelthen ikke vil have det hængende på mig i den skrev jeg:
Hej XXX tak for sidst, jeg er nødt til at sige at du har hørt forkert med at jeg sku have truet mine børn med en røvfuld, jeg har tænkt over det og haft ondt i maven for d ku jeg ik drømme om, bare lige for at få ryddet den misforståelse af vejen, det må være noget andet du har hørt.

Min svigermors og mit forhold har været MEGET anspændt og i en periode på flere år var hun ikke velkommen i vores hjem, jeg er simpelthen parat til at droppe kontakten igen da jeg ved at hun vil få lavet en kæmpescene ud af den sms jeg har sendt, men jeg var nødt til det for at få renset mig selv, hvad synes i og hvad havde i gjort
Håber i andre har haft en bedre jul end jeg.

Smiler smiler... og ryster på hovedet... Hvis det var mig og jeg havde ren mel i posen... Ja så havde jeg nok lige taget en snak med hende over telefonen frem for en sms...

Håber at i bliver gode venner igen...

majbritt

Anmeld

26. december 2010

anna-jonas

Hun lyder næsten lige så uforskammet som min svigermor.............

Ved du hvad?? Livet er for kort, til at beskæftige sig med sådanne mennesker. Hvorfor holde jul med hende, når hun ødelægger den, og gør dig ked???

Synes det var godt at du sendte en sms til hende, for lige at få tingene på det rene. Det var faktisk modigt gjort.

Men ta' en snak med din mand, hvordan i skal forholde jer til hende og hendes "skarpe tunge" fremover. Det er vigtigt at have fælles front.

Mange juleknus fra Mette ( der IKKE holder jul med svigermonsteret)

Anmeld

26. december 2010

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Smiler smiler... og ryster på hovedet... Hvis det var mig og jeg havde ren mel i posen... Ja så havde jeg nok lige taget en snak med hende over telefonen frem for en sms...

Håber at i bliver gode venner igen...

majbritt

Hun har været SÅ grov mod mig igennem årerne, det har værett så slemt at min mand på et tidspunkt da den store var lille måtte tage hjem til hende og fortælle hende at hun skulle behandle mig ordentligt og tale ordentligt til mig, så jeg har ikke lige lyst til at gribe telefonen og ringe til hende  hun har holdt jul her de sidste 5 år hvor jeg har lukket hende ind i mit hjem fordi hun er farmor til mine børn, jeg har visket tavlen ren og åbnet mine arme igen igen men der er grænser for hvad jeg vil blive ved at finde mig i.

Anmeld

26. december 2010

Anonym trådstarter

anna-jonas skriver:

Hun lyder næsten lige så uforskammet som min svigermor.............

Ved du hvad?? Livet er for kort, til at beskæftige sig med sådanne mennesker. Hvorfor holde jul med hende, når hun ødelægger den, og gør dig ked???

Synes det var godt at du sendte en sms til hende, for lige at få tingene på det rene. Det var faktisk modigt gjort.

Men ta' en snak med din mand, hvordan i skal forholde jer til hende og hendes "skarpe tunge" fremover. Det er vigtigt at have fælles front.

Mange juleknus fra Mette ( der IKKE holder jul med svigermonsteret)

Jeg fik simpelthen den mest arrogante sms tilbage, hvor der stod.

Ved du hvad det skal du ikke tænke på, trist du er så følsom kender det alt for godt, når bare man får visket tavlen ren.

Ha en god dag hos dine forældre idag.

Kh Sviger

jeg har valgt ikke at svare tilbage og være kold ved oprigninger eller sms, gider simpelthen ikke mere nu

Anmeld

26. december 2010

Laulund87

Anonym skriver:

Jeg fik simpelthen den mest arrogante sms tilbage, hvor der stod.

Ved du hvad det skal du ikke tænke på, trist du er så følsom kender det alt for godt, når bare man får visket tavlen ren.

Ha en god dag hos dine forældre idag.

Kh Sviger

jeg har valgt ikke at svare tilbage og være kold ved oprigninger eller sms, gider simpelthen ikke mere nu

Føj da

Så længe du har dit på det rene, så op i r** med hende

Ved godt det er nemmere sagt end gjort for jeg kender ALT til den ulidelige svigerfamilie Skal vi ikke sende dem på månen UDEN returbillet??

Anmeld

26. december 2010

twinboys

Ud til højre med hende... Hun er ikke værd at samle på

Anmeld

26. december 2010

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Føj da

Så længe du har dit på det rene, så op i r** med hende

Ved godt det er nemmere sagt end gjort for jeg kender ALT til den ulidelige svigerfamilie Skal vi ikke sende dem på månen UDEN returbillet??

jo lad os det.

Men er det ikke smartest bare at lade den kolde luft herske??

Anmeld

26. december 2010

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Ud til højre med hende... Hun er ikke værd at samle på

tak

Anmeld

26. december 2010

Laulund87

Anonym skriver:

jo lad os det.

Men er det ikke smartest bare at lade den kolde luft herske??

Jo det tror jeg er en god idé

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.