Rød tissekone; nye bleer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.830 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. december 2010

Isabeau2206

Hej!

Min datter på 15 mdr. har en meget rød, og hævet tissekone. Altså rød på kønslæberne. I dag vågnede hun allerede kl. 5.00 (øv på en søndag!), vel fordi det gjorde ondt og irriterede? Jeg skiftede hende, og tørrede hende, som jeg plejer - opdagede dog ikke den meget røde tissekone, så hun stak jo i et skrig.

Tændte lidt mere lys og "hold da op!", den var rød og hævet! Nå, men måtte jo gøre hende ren, pga. en beskidt ble og smurte så noget Inotyol på, som plejer at være rigtig god, men siden i morges kl. 5.00 har jeg skiftet hende 3 gange, og kan ikke se at det er blevet bedre med rødmen og hævelsen

Det er nok de nye bleer, jeg har købt i Rema 1000? Nu har jeg lige givet hende en anden på, dem vi plejer fra ALDI. Så må jeg se...

Syns´ bare ikke, cremen hjalp? Andre ting, man kan gøre. Skyllede hende under bruseren med en meget blød stråle. det blev hun også meget ked af

Kan lige forestille mig, hvor ondt det må gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Pige2009

Kan du ikke lade hende rende uden ble en times tid og så måske skrue op for varmen den tid?

Anmeld

26. december 2010

Vidunderligeunger

Baagøe skriver:

Kan du ikke lade hende rende uden ble en times tid og så måske skrue op for varmen den tid?

også mit bud

lyder ikke rart for din datter. Er der "kun" rødt, eller er der ligesom lidt sår på?? Måske de nye bleer ikke lige er hendes mærke Min datter (7 mdr) havde også en periode med rød rød tissekone, vi skiftede til libero, og vupti 1 dag efter var det væk

Anmeld

26. december 2010

Mathilde

Åh hvor er det synd for hende!

Jeg vil også foreslå, at du lader hende løbe med bar numse, så der kommer luft til den røde tissekone.

Det kan jo også være svamp, så hvis det ikke forsvinder snart, ville jeg søge læge.

Knus

Anmeld

26. december 2010

twinboys

Av for søren da også... God bedring til den lille

Anmeld

26. december 2010

Bom

Det er bleerne's skyld, der skete det samme med min datter da vi prøvede bleerne fra rema 1000, så de røg ud og aldi kom ind i billedet igen..

Lad hendes numse få lidt luft og så smid resten af bleerne ud..

Anmeld

26. december 2010

patella

Isabeau2206 skriver:

Hej!

Min datter på 15 mdr. har en meget rød, og hævet tissekone. Altså rød på kønslæberne. I dag vågnede hun allerede kl. 5.00 (øv på en søndag!), vel fordi det gjorde ondt og irriterede? Jeg skiftede hende, og tørrede hende, som jeg plejer - opdagede dog ikke den meget røde tissekone, så hun stak jo i et skrig.

Tændte lidt mere lys og "hold da op!", den var rød og hævet! Nå, men måtte jo gøre hende ren, pga. en beskidt ble og smurte så noget Inotyol på, som plejer at være rigtig god, men siden i morges kl. 5.00 har jeg skiftet hende 3 gange, og kan ikke se at det er blevet bedre med rødmen og hævelsen

Det er nok de nye bleer, jeg har købt i Rema 1000? Nu har jeg lige givet hende en anden på, dem vi plejer fra ALDI. Så må jeg se...

Syns´ bare ikke, cremen hjalp? Andre ting, man kan gøre. Skyllede hende under bruseren med en meget blød stråle. det blev hun også meget ked af

Åh nej det lyder ikke rart...

Sjovt som der kan være forskel på hvilken ble de små kan tåle. Vi har altid brugt rema´s bleer... så for 14 dage siden fik vi, af en bekendt, foræret en halv pakke af Aldi´s, som hun havde fået for mange, da bebs var blevet blefri. Dem prøvede vi og vupti, aldrig har Bastian haft så rød numse før. Så resten blev smidt direkte i skralderen... 

God bedring med hende!!!!

Anmeld

26. december 2010

Fru Dinesen

Tulle Mus skriver:

Det er bleerne's skyld, der skete det samme med min datter da vi prøvede bleerne fra rema 1000, så de røg ud og aldi kom ind i billedet igen..

Lad hendes numse få lidt luft og så smid resten af bleerne ud..

Ej hvor sjov vi har det stik modsat .. vores tøspige kan bare ik tåle Aldi bleer ..... sjovt som børn er så forskellige 

Anmeld

26. december 2010

Isabeau2206

Har ladet tøsen rende rundt med bar numse i lidt tid, og det er allerede blevet meget bedre

Tak tøser

Anmeld

26. december 2010

Pige2009

Isabeau2206 skriver:

Hej!

Du kan også prøve at smøre med Brentan mod svamp, som fås i håndkøb på apoteket, da det også kunne være svamp. Går det bedre med hende?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.