Carla billedspam!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.134 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. december 2010

Barbamama

Det er LÆÆÆNGE siden jeg har lagt billeder ind så here goes:

De to første billeder er de billeder jeg fik lavet i gave til min venindes søns dåb. Drengen er i supermandskostume fordi han blev født med den ene arm fremme. He he.. Og pigen repræsenterer mig der jo heppede på hans ankomst med røde og blå pomponer. Jeg var SÅ glad for de billeder!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

lion

michella80 skriver:

De to første billeder er de billeder jeg fik lavet i gave til min venindes søns dåb. Drengen er i supermandskostume fordi han blev født med den ene arm fremme. He he.. Og pigen repræsenterer mig der jo heppede på hans ankomst med røde og blå pomponer. Jeg var SÅ glad for de billeder!!!

Hvor er det bare nogle fine gaver du har lavet.

Hvor er Carla bare sød

Anmeld

26. december 2010

Barbamama

lion skriver:

Hvor er det bare nogle fine gaver du har lavet.

Hvor er Carla bare sød

Tak Helene. Ja jeg kan desværre ikke tage æren for at have lavet billederne. Det er en fra mit arbejde der er god til det.

Anmeld

26. december 2010

otlitrom

michella80 skriver:

Tak Helene. Ja jeg kan desværre ikke tage æren for at have lavet billederne. Det er en fra mit arbejde der er god til det.

De er virkelig fine billederne! Og ponpon-billedet sød idé!

Carla bliver så stor, og hun er har altid et glimt i øjet. Bandit

Anmeld

26. december 2010

MORJESPERSEN

Hvor er hun bare dejlig på de billeder, hun er godt nok vokset meget syndes jeg... hun er gude smuk, som sin mor

Anmeld

27. december 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

ih, hvor er hun smuk og dejlig hende Carla!!!!

Michella, jeg er ked af at læse om jeres juleaften! hvad sker der hvis ikke Carla bliver puttet? græder hun så eller?

Anmeld

27. december 2010

Barbamama

kitty skriver:

De er virkelig fine billederne! Og ponpon-billedet sød idé!

Carla bliver så stor, og hun er har altid et glimt i øjet. Bandit

He he ja hun er sgu en bandit ud over alle grænser. Hun er allerede blevet meget (lidt for) selvstændig! UHA hun kan skælde os ud hvis det ikke går som hun vil!

Anmeld

27. december 2010

Barbamama

MORJESPERSEN skriver:

Hvor er hun bare dejlig på de billeder, hun er godt nok vokset meget syndes jeg... hun er gude smuk, som sin mor

Åååtak hvor er du sød!!!

Anmeld

27. december 2010

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

ih, hvor er hun smuk og dejlig hende Carla!!!!

Michella, jeg er ked af at læse om jeres juleaften! hvad sker der hvis ikke Carla bliver puttet? græder hun så eller?

Taaaak  

Ja hvis hun ikke bliver puttet bliver hun rigtig ked af det og HELT umulig at putte. Hun lægger sig ikke bare til at sove hos os eller på en sofa eller noget. Hun vil i seng. Ellers bliver hun helt ulykkelig. Men vi plejer at kunne putte hende i hendes barnevogn når vi er ude. Det kunne vi bare ikke den aften. Øv...

Anmeld

27. december 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Taaaak  

Ja hvis hun ikke bliver puttet bliver hun rigtig ked af det og HELT umulig at putte. Hun lægger sig ikke bare til at sove hos os eller på en sofa eller noget. Hun vil i seng. Ellers bliver hun helt ulykkelig. Men vi plejer at kunne putte hende i hendes barnevogn når vi er ude. Det kunne vi bare ikke den aften. Øv...

typisk altså!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.