Ja vores jul var den dårligste jeg har haft.... Øv bøv... Vi tog hjem til min mor og hendes kæreste kl 15 og fik juleboller. Det var rigtig hyggeligt. Min mors kærestes forældre var der også. Carla rendte og legede og hyggede sig. Vi besluttede ved 16.30-tiden at hun skulle have gaver for hun plejer at blive puttet 19-19.30 og ville derfor ellers gå glip af det og være for træt.... Hun fik sine gaver og hyggede sig med dem. Hun var mega træt kl 19 så der ville vi putte hende. Inden da havde hun fået mad og vi andre var stadig i gang med at spise. Hun ville så bare IKKE sove og hun skreg så hun var ved at kaste op. Jeg blev så ked af det for så tænkte jeg at vi blev nødt til at tage hjem.... Jeg græd helt åndsvvagt men min mor fik mig til at slappe af og sagde at nu tog vi Carla op og så måtte hun tulre rundt. Det gjorde vi så. Hun rendte rundt og var pylret. Så klokken 19.45 prøvede vi at putte hende igen og hun ville bare ikke!!!! Så blev Casper og jeg enige om at vi blev nødt til at køre hjem med hende.... Åh hvor var jeg bare ked af det altså.... Ingen dansen om juletræ, ingen bytten gaver og ingen ris a la mande og efterfølgende hygge med min mor. Jeg kunne slet ikke lade være med at græde og samtidig følte jeg at vi ødelagde de andres jul ved at det hele havde været så besværligt og vi var så kede af det så jeg sagde til min mor at jeg håbede de kunne hygge sig når nu vi gik. Man kender jo selv det der med at man slapper bedre af når de der umulige børn og deres forældre ENDELIG kører hjem... øv altså... Vi skulle gå 4km før vi var hjemme og det var så surt at kigge ind af de andres vinduer og der var juletræ og masser af mennesker. På vej hjem sov Carla i sin barnevogn, men hun vågnede da vi kom hjem og blev mega sur igen. Jeg lagde hende i seng og hun skreg som en sindssyg. Jeg valgte bare at sætte mig ved siden af sengen til hun blev rolig. Endelig satte hun sig ned og var rolig og inden længe lagde hun sig og sov. Der var klokken nået og blive 21.30. Så sad Casper og jeg bare lidt og gloede inde i stuen..... Så byttede vi hinandens gaver, åbnede resten og gik i seng. Vi følte slet ikke vi havde holdt juleaften.... Trist.....
I går var vi så hjemme ved Caspers forældre og det var hyggeligt. Der var også en anden pige Carla kunne lege med så der var ro på for os.... Og så ringede jeg lige til min mor da vi kom hjem og fik snakket lidt. Hun sagde så at de ville komme forbi med noget julemad og RIS A LA MANDE til os i dag. Det var sødt af hende!
Anmeld