Siil skriver:
Det glæder mig at høre, at halvdelen af familien var med til at fejre jul. 
Jeg kommer fra Estland og har ingen familie her i Danmark. Jeg savner tit min mor, da hun er min bedste ven. Specielt i højtider, hvor familien plejer at samle omkring en. Jeg er blevet mere sentimentalt i årenes løb og forstår mere, mere hvor meget familie betyder for mig. Jeg kan være lidt jaloux en gang i mellem på mine venner og bekendte, som fortæller om deres familier og sammenkomster. 
Ja puha, jeg forstår dig rigtig godt. Synes også at det er rigtig hårdt at være væk fra familien, savner også min familie i Island rigtig meget. Jeg er også meget tætknyttet til min familie. Min familie betyder rigtig meget for mig 
Desuden bor størstedelen af mine veninder i Island og jeg savner dem også rigtig meget. Jeg havde virkelig brug for min veninder under begge mine graviditeter, bare for at dele det hele med, da mange af dem fik børn inden mig. Og nu er jeg mor til 2 skønne piger, som mange af mine veninder aldrig har fået mødt 
Øv bøv at man ikke kan være to stedet på én gang. Vi er ellers rigtig glade for at bo her i Danmark 
Anmeld