Lidt spam fra vores dejlige juleaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

919 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. december 2010

Silvermist

Victoria og Isabella kigger lidt på gavebåndet

Mor her og Victoria krammer

Min dejlige Victoria

Mor her og Isabella kigger på de nye Barbie´er

Min søde Isabella og nogle af hendes MANGE fine julegaver

Og her er jeg sammen med min dejlige mand... og selvfølgelig snakker jeg på billedet

Min søde glade Isabella

Håber at I allesammen har haft en ligeså skøn juleaften som os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Pena

Silvermist skriver:

Min dejlige Victoria

Og her er jeg sammen med min dejlige mand... og selvfølgelig snakker jeg på billedet

Min søde glade Isabella

Hvor ser det hyggeligt ud.

I ser ud til at være en rigtig sød familie. Er det ikke jer der er fra Island?

Anmeld

26. december 2010

Silvermist

Pena skriver:

Hvor ser det hyggeligt ud.

I ser ud til at være en rigtig sød familie. Er det ikke jer der er fra Island?

Tak for dine søde ord  Jo, vi er fra Island

Anmeld

26. december 2010

Siil

En rigtig dejlig familie. Dine tøser ser ud til virklig at hygge.
Var det kun jer fire i juleaften? Da jeg komme heller ikke oprindeligt fra Danmark, så er det svært at samle familie til julen. Det savner jeg i hver jul.

Anmeld

26. december 2010

Silvermist

En rigtig dejlig familie. Dine tøser ser ud til virklig at hygge.
Var det kun jer fire i juleaften? Da jeg komme heller ikke oprindeligt fra Danmark, så er det svært at samle familie til julen. Det savner jeg i hver jul.

Mange tak  Nej, vi var 7, os 4, min mor, hendes mand og min lillebror. Jeg har bare valgt få billeder til at vise frem, ellers benytter jeg pigernes hjemmeside  Jeg er ½ dansk og ½ islandsk, min far og hans familie bor i Island, men min mor og lillebror bor her i Danmark. Det er så dejligt med noget familie tæt på, selvom en stor del af familien bor i Island. Ja, det er nemlig svært at samle familien, især i disse hårde finanskriser i Island  

Hvor kommer du fra?

Anmeld

26. december 2010

Siil

Det glæder mig at høre, at halvdelen af familien var med til at fejre jul.

Jeg kommer fra Estland og har ingen familie her i Danmark. Jeg savner tit min mor, da hun er min bedste ven. Specielt i højtider, hvor familien plejer at samle omkring en. Jeg er blevet mere sentimentalt i årenes løb og forstår mere, mere hvor meget familie betyder for mig. Jeg kan være lidt jaloux en gang i mellem på mine venner og bekendte, som fortæller om deres familier og sammenkomster.

Anmeld

26. december 2010

Silvermist

Siil skriver:

Det glæder mig at høre, at halvdelen af familien var med til at fejre jul.

Jeg kommer fra Estland og har ingen familie her i Danmark. Jeg savner tit min mor, da hun er min bedste ven. Specielt i højtider, hvor familien plejer at samle omkring en. Jeg er blevet mere sentimentalt i årenes løb og forstår mere, mere hvor meget familie betyder for mig. Jeg kan være lidt jaloux en gang i mellem på mine venner og bekendte, som fortæller om deres familier og sammenkomster.

Ja puha, jeg forstår dig rigtig godt. Synes også at det er rigtig hårdt at være væk fra familien, savner også min familie i Island rigtig meget. Jeg er også meget tætknyttet til min familie. Min familie betyder rigtig meget for mig

Desuden bor størstedelen af mine veninder i Island og jeg savner dem også rigtig meget. Jeg havde virkelig brug for min veninder under begge mine graviditeter, bare for at dele det hele med, da mange af dem fik børn inden mig. Og nu er jeg mor til 2 skønne piger, som mange af mine veninder aldrig har fået mødt

Øv bøv at man ikke kan være to stedet på én gang. Vi er ellers rigtig glade for at bo her i Danmark

Anmeld

27. december 2010

Enayia

Silvermist skriver:

Min dejlige Victoria

Min søde glade Isabella

Tak for kigget! Det så ud til i have en god aften!

Anmeld

27. december 2010

tb

tak for kigget  og godt nytår til jer....

Anmeld

27. december 2010

Sofia

Sikke nogle gode billeder, de er så smukke dine piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.