Hypofyseklinikken på tirsdag d. 28

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. december 2010

malenemusen

Ja så er det på tirsdag jeg skal til undersøgelse på Odense sygehus på hypofyseklinikken.

Jeg producere for meget prolaktin, og den kan skyldes en knude i hjernen, så jeg forventer lidt at jeg skal have min hjerne scannet.

jeg kan ikke finde ud af om jeg skal håbe på at det er det der er i vejen og skyld i at vi ikke kan få børn - så har vi da en årsag! - eller om jeg allerhelst vil have at de siger der ikke er noget i vejen i min hjerne..... Suk...

Jeg er godt nok nervøs - der er sat 45 minutter af til min undersøgelse på, puha det er meget synes jeg...... godt manden tager med mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

ønskebørn74

malenemusen skriver:

Ja så er det på tirsdag jeg skal til undersøgelse på Odense sygehus på hypofyseklinikken.

Jeg producere for meget prolaktin, og den kan skyldes en knude i hjernen, så jeg forventer lidt at jeg skal have min hjerne scannet.

jeg kan ikke finde ud af om jeg skal håbe på at det er det der er i vejen og skyld i at vi ikke kan få børn - så har vi da en årsag! - eller om jeg allerhelst vil have at de siger der ikke er noget i vejen i min hjerne..... Suk...

Jeg er godt nok nervøs - der er sat 45 minutter af til min undersøgelse på, puha det er meget synes jeg...... godt manden tager med mig

SENDER DIG EN TANKE SØDE!!!

Anmeld

28. december 2010

malenemusen

Så er besøget på hypofyseklinikken overstået og alt ser heldigvis umiddelbart ok ud.

Jeg blev undersøgt og alt så fint ud, indtil videre fik jeg lov til at slippe for en MR scanning af min hjerne, men jeg fik taget nogle flere blodprøver og alt efter resultatet af dem, så kan det være jeg skal scannes senere.

Men lægens gæt var at der intet er i vejen på den front som skulle gøre det sværere for os at blive gravide, så nu må de jo lede videre og se hvad de så kan finde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.