Kommode til børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.167 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. december 2010

>>Carina<<

Jeg søger en kommode til min søns værelse som han kan ha legetøj, bøger osv i. Troede IKEA var billige med sådan noget men det syns jeg ik de er vi har ik så mange penge så kiggede på den blå avis men fandt umiddelbart ik nogen Er der nogen herinde der står og skal af med sådan en sød lille kommode? eller ved hvor de ka købes til ok billige penge.Håber at høre fra nogen af jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

slettet_7530

Carina1984 skriver:

Jeg søger en kommode til min søns værelse som han kan ha legetøj, bøger osv i. Troede IKEA var billige med sådan noget men det syns jeg ik de er vi har ik så mange penge så kiggede på den blå avis men fandt umiddelbart ik nogen Er der nogen herinde der står og skal af med sådan en sød lille kommode? eller ved hvor de ka købes til ok billige penge.Håber at høre fra nogen af jer

Prøv Jysk eller Bilka

Anmeld

26. december 2010

>>Carina<<

Albertesmor skriver:

Prøv Jysk eller Bilka

Der ka jeg heller ik lige finde nogen

Anmeld

26. december 2010

slettet_7530

Carina1984 skriver:

Der ka jeg heller ik lige finde nogen

øv har du prøvet gul og gratis

Anmeld

26. december 2010

>>Carina<<

Albertesmor skriver:

øv har du prøvet gul og gratis

Nej ik endnu

Anmeld

26. december 2010

Vingummien

Carina1984 skriver:

Skal det være en kommode? Jeg købte en i harald nyborg til ingen penge, det er til plastik kasser. Og de koster næsten heller ik noget

Anmeld

26. december 2010

>>Carina<<

Tulipan skriver:

Skal det være en kommode? Jeg købte en i harald nyborg til ingen penge, det er til plastik kasser. Og de koster næsten heller ik noget

Har du ik et billed jeg kan se?

Anmeld

26. december 2010

Vingummien

Carina1984 skriver:

Har du ik et billed jeg kan se?

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=1535&n=10

Og så de kasser i, dem har de også i harald nyborg i alle mulig farver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.