Stikkende Smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.603 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. december 2010

KarinaBF

Hejsa !

jeg er i uge 33+ 0 idag og har i dag haft sådan nogen stikkende smerter i maven, som er kommet og gået hele dagen, når de er der gør det bare ondt ! men kan ikke rigtig bestemme mig for om det er fordi jeg har spist for fed mad de sidst par dage eller om der kan være noget i vejen !

Nu er jeg sådan lidt i et dilemma skal jeg ringe og høre min jordmoder hvad det kan være eller bare gå i seng og se hvordan det går ??
og håbe på det er fordi jeg har knoklet for meget de sidste par dage (er sygemeldt pga. mild bækkenløsning så det har der også været en del smerter fra)

Skal siges jeg har en dreng på 2 der blev født ved akut kejsersnit en måned for tidlig pga. han ikke tog på i maven på mig og fordi jeg havde svangerskabsforgiftning !

Har ikke haft veer så ved jo ikke lige hvordan det føles at have det men ved det gør ondt når disse nærmest stik kommer men de går rimelig hurtige over igen ??

Nogle der har nogel gode råd ??
Hilsen lidt forvirret og lidt urolig mor !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

KarinaBF

valgte at gå i seng og nu har jeg det meget bedre tror smerterne var tegn på slap nu af for fanden !

Anmeld

26. december 2010

twinboys

Blev helt urolig da jeg læste dit indlæg og tænkte om der måske havde været for meget stress i disse juledage... og så læser jeg næste indlæg og tænker pyyyyhhh det er godt at det er gået over....

Så godt du fik slappet af

Majbritt

Anmeld

26. december 2010

puslepigen

Hejsa

det er godt at høre at du har det bedre igen. men hvis du er i tvivel og noget så er det bedre at ringe til jm en gang for meget end en gang for lidt. især med det du har været igennem. det sagde de til mig at hvis jeg blev i tvivel om noget eller der opstod noget, skulle jeg ringe også selvom det var om natten.

håber du bliver ved med at have det godt og at du får slappet noget af.

knus

Anmeld

26. december 2010

Missi

Det kan osse være en påbegyndene blærebetændelse

Ved jordmoren når de tjekker dit urin, tjekker de nemlig ikke for det, så hvis det kommer igen så smut til lægen og få det tjekket

Anmeld

26. december 2010

KarinaBF

der har været lidt idag men ikke så slemt som igår ! men tror jeg lige tager en tur hen til lægen i morgen og bliver tjekket ! for en sikkerhedsskyld !

Anmeld

26. december 2010

KarinaBF

twinboys skriver:

Blev helt urolig da jeg læste dit indlæg og tænkte om der måske havde været for meget stress i disse juledage... og så læser jeg næste indlæg og tænker pyyyyhhh det er godt at det er gået over....

Så godt du fik slappet af

Majbritt

Mange tak for din bekymring ! og ja jeg tror der har været for meget stress på i juledagene da det var hos os vi holdt julen ! men håber det går over vil lige tage til lægen i morgen og blive tjekket igennem

Anmeld

26. december 2010

KarinaBF

Missi skriver:

Det kan osse være en påbegyndene blærebetændelse

Ved jordmoren når de tjekker dit urin, tjekker de nemlig ikke for det, så hvis det kommer igen så smut til lægen og få det tjekket

Tak det tror jeg lige jeg gør i morgen mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.