Så ved de kommende bedsteforældre det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. december 2010

Trine89

Jah det siger vel næsten sig selv..

Nu ved de kommende bedsteforældre hvilken rolle der er dem i vente..

Min Far fik det afvide i går (juleaftensdag) og han blev rigtig glad for det. kort tid efter det var blevet sagt, kom der nogen af fars venner hen for at ønske god jul. og så sagde han helt stolt: Jeg har også fået et barnebarn i julegave

og jah min bror (onkel) fik det jo så også af vide jo og som renget med sagde han bare Tillykke.. hehe..

og min Kærestes forældre og så også hans bror og svigerinde fik det så afvide her i dag.

og de kommende farfar og farmor blev rigtig glade. og kunne slet ikke forstå det.. men de glæder sig også rigtig meget til deres nye roller.. Selvom nu er de lidt kede af at vi (eller dem selv) bor såå langt væk.

og jah så kom der jo også lige et tillykke fra kærestens bror og svigerinde

Trine - som håber alle har haft en dejlig jul.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

Nattøs

Trine89 skriver:

Min Far fik det afvide i går (juleaftensdag) og han blev rigtig glad for det. kort tid efter det var blevet sagt, kom der nogen af fars venner hen for at ønske god jul. og så sagde han helt stolt: Jeg har også fået et barnebarn i julegave

og jah min bror (onkel) fik det jo så også af vide jo og som renget med sagde han bare Tillykke.. hehe..

og min Kærestes forældre og så også hans bror og svigerinde fik det så afvide her i dag.

og de kommende farfar og farmor blev rigtig glade. og kunne slet ikke forstå det.. men de glæder sig også rigtig meget til deres nye roller.. Selvom nu er de lidt kede af at vi (eller dem selv) bor såå langt væk.

Hehe tillykke med det hele og at i har fået det sagt

Anmeld

25. december 2010

Mira0911

Trine89 skriver:

Hvor er det skønt at høre, at de tog det så pænt og blev glade... 

Anmeld

25. december 2010

Pige2009

Trine89 skriver:

Det er altid rart at få det fortalt

Anmeld

25. december 2010

Trine89

MoarJ skriver:

Hvor er det skønt at høre, at de tog det så pænt og blev glade... 

Jah det var dejligt..

selvom Kærestens bror og svigerinde har været lidt mærkelige siden de fik det afvide :s hmm

Anmeld

25. december 2010

Mira0911

Trine89 skriver:

Jah det var dejligt..

selvom Kærestens bror og svigerinde har været lidt mærkelige siden de fik det afvide :s hmm

Hmm... Har de virket sådan tilbageholdende? 

Da vi fortalte det til familie osv.. Oplevede vi et par stykker, som slet ikke troede på at jeg ventede mig.. Og at det bare var en joke.. Og at jeg altså kun var syg... 

Jeg lavede ikke andet end at kaste op i alle 9 mdr.. 

Når vi nu engang tester positiv, har vi valgt at slet ikke fortælle noget til familien, før efter de første 3 mdr... 

Anmeld

25. december 2010

Trine89

MoarJ skriver:

Hmm... Har de virket sådan tilbageholdende? 

Da vi fortalte det til familie osv.. Oplevede vi et par stykker, som slet ikke troede på at jeg ventede mig.. Og at det bare var en joke.. Og at jeg altså kun var syg... 

Jeg lavede ikke andet end at kaste op i alle 9 mdr.. 

Når vi nu engang tester positiv, har vi valgt at slet ikke fortælle noget til familien, før efter de første 3 mdr... 

Jah det er de..

Det virker sår'n lidt.. iiih, agtig. de kommentere ikke rigtig på det

men tror nu nok de tror på det.. men de virker virkelig sår'n lidt "trætte" af at de ikke kunne være de første til sige at de venter sig.

kan godt forstå at I vil vente med at fortælle det. efter de reaktioner første gang..

Anmeld

25. december 2010

Mira0911

Trine89 skriver:

Jah det er de..

Det virker sår'n lidt.. iiih, agtig. de kommentere ikke rigtig på det

men tror nu nok de tror på det.. men de virker virkelig sår'n lidt "trætte" af at de ikke kunne være de første til sige at de venter sig.

kan godt forstå at I vil vente med at fortælle det. efter de reaktioner første gang..

Vil slet ikke opleve dette en gang til... Blev så ked af det og sur sidste gang... 

Anmeld

25. december 2010

Trine89

MoarJ skriver:

Vil slet ikke opleve dette en gang til... Blev så ked af det og sur sidste gang... 

Det kan jeg godt forstå...

ville sku også blive vildt ulykkelig hvis vores familier også var sår'n..

især fordi man selv er rigtig for det og glæder sig..

Anmeld

25. december 2010

Rosa

Uhh, de blev glade - herligt!!!  Det er en fantastisk nyhed at overbringe  Kan sagtens selv huske følelsen... Og tillykke med det!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.