Jer der har HTC/Smartphones....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

271 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. december 2010

Mira0911

De fleste af Jer har vel programmet Facebook på den? 

Jeg har en HTC Desire... Og af og til beder den om en manuel opdatering... Det bad den om idag... 

Efter den var opdateret, var der pludselig Facebook chat, ligesom når man er på via computeren... 

Har det været der længe eller er jeg bare ENORMT langsom til at opdage sådan noget? 

Synes det er noget rod når man så logger på via computeren... Dem man så har haft en samtale med på tlf'en, popper så op når man logger på, på computeren... 

Og jeg havde lukket dem ned på tlf'en... 

Ja, hvordan fungere det hos dig/Jer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

Hansen97

Det er efter opdateringen.. meget smart.. man skal bare huske at logge ud.. ellers så er man på chatten konstant og folk venter på man svarer hvis ikke lige man er opmærksom på den besked man får

Anmeld

25. december 2010

Mira0911

112233 skriver:

Det er efter opdateringen.. meget smart.. man skal bare huske at logge ud.. ellers så er man på chatten konstant og folk venter på man svarer hvis ikke lige man er opmærksom på den besked man får

Jeg synes jeg har været rimelig god til at logge af chatten idag... 

Anmeld

25. december 2010

Hansen97

MoarJ skriver:

Jeg synes jeg har været rimelig god til at logge af chatten idag... 

Jeg har ikke oplevet det andet... men har så heller ikke været på facebook på computeren for nylig.. .men alt har jo en start

Anmeld

25. december 2010

Mira0911

112233 skriver:

Jeg har ikke oplevet det andet... men har så heller ikke været på facebook på computeren for nylig.. .men alt har jo en start

Ja det er jo det... Det ender med at folk slet ikke kommer til bruge computer engang, fordi tlf'erne kan det hele efterhånden... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.