Sy piger - Lidt hjælp tak.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. december 2010

Bom

Hej Kreative sy piger..

Jeg har brug for lidt hjælp.

Jeg har fået to symaskiner i julegave, men hvilken en skal jeg vælge, hvilken en er bedst??

Den ene er en Husqvarna Viking og den anden er en Singer...

Håber i kan give mig lidt gode råd..

Knus Maria

Hov glemte billedet..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

Plysbjørnen

Tulle Mus skriver:

Hej Kreative sy piger..

Jeg har brug for lidt hjælp.

Jeg har fået to symaskiner i julegave, men hvilken en skal jeg vælge, hvilken en er bedst??

Den ene er en Husqvarna Viking og den anden er en Singer...

Håber i kan give mig lidt gode råd..

Knus Maria

Hov glemte billedet..

Umiddelbart ville jeg sige Husqvarna, men det kommer altså også lidt an på hvad den enkelte symaskine kan, hvad du skal bruge den til. og hvor godt du har i sinde at passe på den.

Anmeld

25. december 2010

Bom

BBK skriver:

Umiddelbart ville jeg sige Husqvarna, men det kommer altså også lidt an på hvad den enkelte symaskine kan, hvad du skal bruge den til. og hvor godt du har i sinde at passe på den.

Hmm det er min allerførste symaskine, og har ikke en bjælle forstand på at servicere den..

Men den skal bare bruges til at sy lidt hobby ting og de mærkelige ideer jeg får..

I år har jeg syet hynde til min datter's tripp trapp stol, så noget i den stil skal den bruges til.. (Den er syet på min mor's old gamle lig af en symaskine)

Og så vil jeg jo gerne at den kan holde i MANGE år..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. december 2010

Plysbjørnen

Tulle Mus skriver:

Hmm det er min allerførste symaskine, og har ikke en bjælle forstand på at servicere den..

Men den skal bare bruges til at sy lidt hobby ting og de mærkelige ideer jeg får..

I år har jeg syet hynde til min datter's tripp trapp stol, så noget i den stil skal den bruges til.. (Den er syet på min mor's old gamle lig af en symaskine)

Og så vil jeg jo gerne at den kan holde i MANGE år..

vil stadig holde på husqvarnaen, da den rent teknisk ser ud til at have flest funktioner. 

Anmeld

25. december 2010

Bom

BBK skriver:

vil stadig holde på husqvarnaen, da den rent teknisk ser ud til at have flest funktioner. 

Tak for rådet..  (Det er faktisk også den jeg er mest forelsket i.. Men den anden er fra svigermor, og har det ikke så godt med og sige til hende at jeg vil bytte den.. tihi)

Andre med erfaring i den store sy jungle???

Anmeld

25. december 2010

Assi

hmm ja, den er svær kan du ikke skrive hvad de præcis hedder?

Anmeld

25. december 2010

Bom

Assi skriver:

hmm ja, den er svær kan du ikke skrive hvad de præcis hedder?

Jo da...

Husqvarna Viking H Class E10

Singer Tradition 2259

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.