nogle der kan hjælpe mig hvad der forgår i min krop...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. december 2010

Nina-G

(lidt ulækkert håber i kan vil hjælpe mig alligevel)

mit mens skulle komme den 14. december
men den tog på "ferie" i steden for, have ondt i kroppen , træt, og spændte bryster, gik og havde en rigtig god fornemmelse så ventede med at teste til den 22. december godt nok om aften men negativ lidt skuffet men faktisk ikke så meget som jeg havde forstillet mig, men mens forblev stadig væk kroppen forsatte stadig med at brokke sig, havde stadig et lille håb
25. december kl 10 ca. var jeg på toilettet, da jeg trørred mig var der helt klar blod og  (meget) slim,  har haft spændiger i hele maven i dag men ikke normale mens smerter har været på toilettet 2 gange siden og stadig det samme med klar blod og slim mine bryster spænder stadig og hoved pine og spændinger i únderlivet...

andre der har prøvet det samme elllr noget linede
eller har nogle svar med hva der sker??

-Nina-G 

håber i har haft en rigtig God jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

WantingBaby2012

Nina-G skriver:

men den tog på "ferie" i steden for, have ondt i kroppen , træt, og spændte bryster, gik og havde en rigtig god fornemmelse så ventede med at teste til den 22. december godt nok om aften men negativ lidt skuffet men faktisk ikke så meget som jeg havde forstillet mig, men mens forblev stadig væk kroppen forsatte stadig med at brokke sig, havde stadig et lille håb
25. december kl 10 ca. var jeg på toilettet, da jeg trørred mig var der helt klar blod og  (meget) slim,  har haft spændiger i hele maven i dag men ikke normale mens smerter har været på toilettet 2 gange siden og stadig det samme med klar blod og slim mine bryster spænder stadig og hoved pine og spændinger i únderlivet...

-Nina-G 

Ja nu er jeg overhovedet ikke ekspert på det område, eftersom det ikke er mere end 1½ mdr siden jeg smed p-pillerne... Og ingenting er sket endnu! Men jeg har ladet mig fortælle (læst) at man kan bløde lidt efter at et æg er befrugtet og derfor kunne du muligvis godt være gravid... Derudover er der forskel på hvor tidligt man udvikler HCG i kroppen så måske skulle du bare vente lidt mere og se hvad testen siger om en uges tid?  

Ved ikke om du kan bruge mit svar til noget. Men jeg krydser fingre for dig! 

Anmeld

25. december 2010

Nina-G

WantingBaby2011 skriver:

Ja nu er jeg overhovedet ikke ekspert på det område, eftersom det ikke er mere end 1½ mdr siden jeg smed p-pillerne... Og ingenting er sket endnu! Men jeg har ladet mig fortælle (læst) at man kan bløde lidt efter at et æg er befrugtet og derfor kunne du muligvis godt være gravid... Derudover er der forskel på hvor tidligt man udvikler HCG i kroppen så måske skulle du bare vente lidt mere og se hvad testen siger om en uges tid?  

Ved ikke om du kan bruge mit svar til noget. Men jeg krydser fingre for dig! 

tak for svaret...

vil prøve en test vis tingene bliver  normale inden nytår
 undre mig over  alt det slim, (har jeg godt nok aldrig prøvet før)

godt nytår

Anmeld

25. december 2010

ESV

Nina-G skriver:

-Nina-G 

Undskyld på forhånd mit ret klamme spørgsmål..

Men er der kommet nogen klumper med blod eller "løber" det bare??

Håber du forstår havd jeg mener.

Anmeld

26. december 2010

Nina-G

ESV skriver:

Undskyld på forhånd mit ret klamme spørgsmål..

Men er der kommet nogen klumper med blod eller "løber" det bare??

Håber du forstår havd jeg mener.

=) undskyld ikke, mig der søger svar

har haft få klumper, men kun blod/+slim når jeg tørre mig, valg at bruge bind denne gang så jeg selv kan følge lidt med og næsten ingen blod i bindet, håber du forstår
 synes det virker underlig

Anmeld

26. december 2010

ESV

Nina-G skriver:

=) undskyld ikke, mig der søger svar

har haft få klumper, men kun blod/+slim når jeg tørre mig, valg at bruge bind denne gang så jeg selv kan følge lidt med og næsten ingen blod i bindet, håber du forstår
 synes det virker underlig

Uden at ville tage dit julehumør fra dig dig vil jeg mene at klumperne kan være pga abort (der var klumper da jeg selv aborterede for lidt over et år siden)Det er jo ikke sikkert det er det, graviditeter er jo forskellige!!!!!!

slimen ville jeg nok ikke gå i panik over jeg havde også øget slim i løbet af min graviditet sådan hele vejen igennem.

Sorry absolut ikke nogle brugbare svar, hvis jeg var dig ville jeg ringe til en læge mandag morgen og blive tjekket igennem!!

Anmeld

26. december 2010

Nina-G

ESV skriver:

Uden at ville tage dit julehumør fra dig dig vil jeg mene at klumperne kan være pga abort (der var klumper da jeg selv aborterede for lidt over et år siden)Det er jo ikke sikkert det er det, graviditeter er jo forskellige!!!!!!

slimen ville jeg nok ikke gå i panik over jeg havde også øget slim i løbet af min graviditet sådan hele vejen igennem.

Sorry absolut ikke nogle brugbare svar, hvis jeg var dig ville jeg ringe til en læge mandag morgen og blive tjekket igennem!!

tusinde tak...

-forsvaret meget glad for at få tilbage melding
tanken har godt stræffed, mig
jeg må høre hva lægen siger...
god jule hygge

Godt nytår

Anmeld

26. december 2010

Chalala85

Nina-G skriver:

-Nina-G 

hvor længe siden er det du smed dine p-piller? Kroppen kan godt være lidt forvirret det første år. og selvom de første mens kommer til tiden så kan kroppen godt lige gå amok et par gange til den har fundet sin cyklus.

Anmeld

29. december 2010

Nina-G

Chalala85 skriver:

hvor længe siden er det du smed dine p-piller? Kroppen kan godt være lidt forvirret det første år. og selvom de første mens kommer til tiden så kan kroppen godt lige gå amok et par gange til den har fundet sin cyklus.

tror desværre ikk det har  noget med det at gøre det er 3½ år siden eller nej min gynokolog sendte mig da på p piller  i 3 måneder, juni,juli og august, pga. for mange æg, havde jeg da smidt helt ud, det kan da være det

min tossed hukommelse, sorry 

Anmeld

29. december 2010

Chalala85

Nina-G skriver:

tror desværre ikk det har  noget med det at gøre det er 3½ år siden eller nej min gynokolog sendte mig da på p piller  i 3 måneder, juni,juli og august, pga. for mange æg, havde jeg da smidt helt ud, det kan da være det

min tossed hukommelse, sorry 

ja så burde det jo bestemt ikke være det.. hm. måske du skulle snakke med din gyn igen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.