Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
min datter på 7 mdr holdte sin første juleaften, og nød det i fulde drag i skal da lige se hende på den store dag...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
merle2010 skriver: min datter på 7 mdr holdte sin første juleaften, og nød det i fulde drag i skal da lige se hende på den store dag...
uha hvor har hun nogle store søde kinder
nååå hvor er hun bare sød og sikke glad og spænde hun syntes det hele er.. tror virkelig i havde en super aften igår
Nattøs skriver: uha hvor har hun nogle store søde kinder
tak det siger de fleste.. rigtige æblekinder... jeg elsker dem
B&J skriver: nååå hvor er hun bare sød og sikke glad og spænde hun syntes det hele er.. tror virkelig i havde en super aften igår
tak søde ja vi havde en rigtig hyggelig aften igår... hvordan er jeres jul gået??
merle2010 skriver: tak det siger de fleste.. rigtige æblekinder... jeg elsker dem
hehe
En skøn lille basse
Baagøe skriver: En skøn lille basse
mange tak er osse så stolt af hende.. hun har bare klaret juleaften såååå godt, og julefrokost hele dagen idag.. hun har bare været så god..
merle2010 skriver: mange tak er osse så stolt af hende.. hun har bare klaret juleaften såååå godt, og julefrokost hele dagen idag.. hun har bare været så god..
Dejligt - det kan nemlig være en lidt stresset periode
hvor er hun nuttet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128