Hold op hvor er du pæn... (Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.113 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. december 2010

Mira0911

Jeg havde en kjole på igår, som kæresten har givet mig.. Hvor er jeg glad for den... 

Der blev taget end del billeder... Og smidt på FB... 

En bekendt, syntes jeg var rigtig pæn igår på billederne... Og det takkede jeg da for.. Ikke altid synes jeg at jeg er pæn på billeder... 

For sjovt tog vi et før og efter billede af omklædningen... Og før billedet, kan man ikke undgå at se, hvor jeg bare ser død kedelig ud, sur osv...  Her kommer nogle af de billeder hvor den bekendte syntes jeg var rigtig flot... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

Trine89

Jeg syntes altså også du er rigtig flot søde..

Ved ikke om det er noget din bekendte siger bare for at sige.. Men jeg ved hvert fald at jeg mener det

Anmeld

25. december 2010

Mira0911

Trine89 skriver:

Jeg syntes altså også du er rigtig flot søde..

Ved ikke om det er noget din bekendte siger bare for at sige.. Men jeg ved hvert fald at jeg mener det

Min selvtillid har ikke været den bedste... 

Jeg har fået at vide af mange, at jeg er en køn pige.. Og jeg har bare taget det til mig, og tænkt "Ja ja, du siger det bare for at gøre mig glad" (Drejer sig allermest om familie, jeg tænker sådan) 

Tusind tak for din kommentar... 

Jeg har studeret billederne både igår og idag... Og synes da selv jeg er pæn på de billeder... (Lidt selvglad må man godt være) 

Anmeld

25. december 2010

Nattøs

Hehe tjae du virker lidt slidt på for billederne Ikke ondt ment, men altid rart at dase sig op og så få afvide at man ser godt ud

Anmeld

25. december 2010

Trine89

MoarJ skriver:

Min selvtillid har ikke været den bedste... 

Jeg har fået at vide af mange, at jeg er en køn pige.. Og jeg har bare taget det til mig, og tænkt "Ja ja, du siger det bare for at gøre mig glad" (Drejer sig allermest om familie, jeg tænker sådan) 

Tusind tak for din kommentar... 

Jeg har studeret billederne både igår og idag... Og synes da selv jeg er pæn på de billeder... (Lidt selvglad må man godt være) 

Selvfølgelig må man være selvgla når det kommer til sår'n noget..

Anmeld

25. december 2010

Mira0911

Nattøs skriver:

Hehe tjae du virker lidt slidt på for billederne Ikke ondt ment, men altid rart at dase sig op og så få afvide at man ser godt ud

Hehe slidt? Hmm... Jeg tænker slidt på det første billede.. Har rendt rundt som en tosse hele dagen igår... 

Anmeld

25. december 2010

Nattøs

MoarJ skriver:

Hehe slidt? Hmm... Jeg tænker slidt på det første billede.. Har rendt rundt som en tosse hele dagen igår... 

Hehe ja sådan er det med julen. Man fare rundt for at nå det hele

Anmeld

25. december 2010

merle2010

du ser sku da skide godt ud.. og super pæn kjole

dit hår er osse sat rigtig flot, og så har du et sødt glimt i øjet.. kan godt forstå din bekendte synes du så godt ud

Anmeld

25. december 2010

Mka

Som at se to forskellige personer Du ser smadder godt ud med dit pæne tøj Så vær du bare tilfreds med de billeder

Anmeld

25. december 2010

Mira0911

Trine89 skriver:

Selvfølgelig må man være selvgla når det kommer til sår'n noget..

Nemlig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.